×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرزاد فیروزی در جلسه شورای اداری گفت: راه نجات سازمان تامین اجتماعی در تعامل خوب با بیمه شدگان است.
دکتر فیروزی افزود: آینده سازمان تامین اجتماعی و افق این سازمان به این بستگی دارد که بیمه شدگان، کارگران و کارفرماها که صاحبان اصلی سازمان هستند، مطلع و توجیه باشند و قدرتشان را برای پیشبرد اهداف سازمان در اختیار آن قرار دهند.
وی خاطر نشان کرد: بایستی بین سازمان و صاحبان اصلی‌اش وفاق موجود افزایش یابد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه پاشنه آشیل این سازمان مناطق محروم است، تاکید کرد: کارگران و قشر ضعیف جامعه امید سازمان هستند و کارکنان تامین اجتماعی بایستی با بیمه شدگان مدارا کرده و برخوردهای منعطف و ملایم داشته باشند و بیمه شدگان نیز به نوبه خود به سازمان برای پیشبرد اهدافش کمک کنند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸، در مجموع دو میلیون و ۲۰۰ هزار رکورد خدمت را تولید کردیم، بیان کرد: همچنین دو میلیون و ۴۰۰ هزار خدمت را نیز خریداری کردیم که در مجموع ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خدمت به مردم ارائه شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان در تولید خدمت و ۱۲۶ میلیارد تومان در خرید خدمت اعتبار هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود امسال این اعتبار هزینه شده به بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان برسد.
دکتر فیروزی با بیان اینکه اکثر بیمه شدگان استان از نوع قشر ضعیف و آسیب پذیر هستند، افزود: درمان رایگان برای این افراد یک جنبه افزایش تاب‌آوری در بحران‌های اقتصادی دارد و از آنجایی که خراسان جنوبی یک استان محروم است، تکلیف بیشتری در بخش درمان مستقیم داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.