×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر زهرا نویدی فرد در دیدار با دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان بوشهر و سایر تشکلات کارگری استان گفت: جامعه کارگری بعنوان سهامداران اصلی سازمان تامین اجتماعی نقش اساسی در برنامه ها و تصمیم سازی های سازمانی دارند بر همین اساس ارتباط دو سویه و تعامل سازنده با این تشکل مهم و تاثیر گذار از اولویت برنامه های کاری مدیریت درمان استان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود: مطالبات و خواسته های جامعه کارگری را باید بعنوان یک فرصت قلمداد کرد و در راستای تحقق و به نتیجه رسیدن آن کوشا بود.
دکتر نویدی فرد با اشاره به خدمات درمان تامین اجتماعی استان به بیمه شدگان گفت: اجرای طرح ابتکاری نسیم ۱۹ جهت تحویل رایگان داروهای ضروری به  ۲۴ هزار بیمار مزمن در سطح استان از سوی این مدیریت در پنج شهرستان در حال اجراست و در آینده نزدیک این طرح در سراسر استان اجرایی خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان داشت: پیگیری های لازم به منظور افزایش تخت بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه و تبدیل به بیمارستان جنرال، شبانه روزی شدن درمانگاه امام موسی کاظم (ع) برازجان، مشکلات و مسائل درمانی بیمه شدگان جهت خرید خدمت و هزینه اعزام بیماران اورژانسی، راه اندازی درمانگاه دلوار در مکان اسیتجاری تا اتمام درمانگاه ملکی و جذب نیروی انسانی آن صورت گرفته تا خدمات مطلوب بیمه شدگان استان ارائه شود.
دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی گفت: ارتباط و تعامل مثبت و ارزنده تامین اجتماعی استان با تشکلات کارگری ارائه خدمات مطلوب درمانی و  رضایتمندی جامعه هدف را در پی داشته است.
میرجهانمردی با اشاره به جمعیت بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی استان گفت: ایجاد رضایتمندی، حمایت و همراهی با جامعه کارگری نه تنها موجب رونق استان خواهد شد بلکه با توجه به استقرار بخش عظیم انرژی در استان و فعالیت کارگران در این بخش، شکوفایی اقتصاد ملی را منجر خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.