×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ابلاغ مصوبات جدید ستاد مقابله با کرونا سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمدرضا رضانیا در چهل و پنجمین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه از بیماری کووید۱۹ جزیره کیش، با اشاره بر لزوم تامین امکانات و تجهیزات لجستیکی لازم اظهار داشت: مقرر شد سازمان منطقه آزاد کیش همچنان تامین این امکانات را برای ستاد مبارزه با کرونا جزیره ادامه دهد.

رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: در جهت ارتقا و افزایش پوشش شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح عمومی جزیره کیش، اقدامات نظارتی از طریق جوامع صنفی و ارگان‌های نظارتی با قدرت ادامه یابد و کمیته نظارت بلافاصله تشکیل جلسه داده و در جهت تقویت سیستم‌های نظارتی فعالیت داشته باشد.

همچنین مقرر شد فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در جهت پیشگیری از گسترش شیوع سویه جدید کرونا با نام اُمیکرون از طریق روابط‌عمومی سازمان و صدا و سیمای مرکز کیش انجام شود.

همچنین مصوب شد کلیه‌ی پروژه‌ها و شرکت‌ها طبق ۲۰درصد جمعیت شاغل خو، نسبت به تامین و ایجاد محل نقاهتگاه، برای بیماران احتمالی ملزم شوند تا درصورت ابتلای کارکنان تحت پوشش خود برای انجام قرنطینه اقدام کنند.

چهل و پنجمین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه بیماری کووید۱۹ جزیره کیش با حضور دبیر شورای سلامت، اعضای شورا و نمایندگان ارگان‌ها و نهاد مختلف کیش دوشنبه ۱۳دی‌ماه در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

ارسال به دوست چاپ