×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آگهی پذیره‌نویسی سهام بانک پاسارگاد

آگهی پذیره‌نویسی سهام بانک پاسارگاد

به اطلاع میرساند به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بانک پاسارگاد (سهامی عام) مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ و جلسه هیأت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ و مجوز شمارهٔ ۰۳۶- ۰۲۴/۱۰۱۴۸۳۶ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ سازمان بورس و اوراق بهادار و مجوز شماره ۰۲/۳۸۲۰۳ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ بانک مرکزی ج.ا.ا. ، مقرر گردید سرمایه شرکت از طریق صدور سهام جدید از مبلغ ۲۷۲,۹۶۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۲۲٬۹۶۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال منقسم به ۳۲۲,۹۶۹,۰۰۰,۰۰۰ سهم ۱,۰۰۰ ریالی به شرح زیر افزایش یابد:

۱) سرمایه فعلی شرکت: ۲۷۲,۹۶۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

۲) مبلغ افزایش سرمایه: ۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

۳) مبلغ سرمایه پس از افزایش : ۳۲۲٬۹۶۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

۴) ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال

۵) تعداد سهام عرضه شده: ۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم

۶) نوع سهم : عادی با نام

۷) محل افزایش سرمایه: افزایش سرمایه شرکت از محل و به تفکیک زیر انجام خواهد شد:

  • ۰۰۰ ,۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران

۸) موضوع افزایش سرمایه:

افزایش سقف اعطای تسهیلات، بهبود نسبت های بانکی و توسعه خدمات.

۹) به هر صاحب سهم، در ازای هر ۱۰۰ سهم متعلقه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ تعداد ۱۸/۳۱ حق تقدم خرید سهم جدید تعلق میگیرد. بدیهی است تعداد دقیق سهام و حق تقدم های متعلقه هر سهم در گواهینامه حق تقدم محاسبه و به سهامداران اعلام خواهد شد.

۱۰) مهلت استفاده از حق تقدم در خرید سهام جدید ۶۰ روز از تاریخ انتشار این آگهی میباشد.

۱۱) سهامداران محترمی که تمایل به استفاده از حق تقدم خود دارند حسب مورد باید بر اساس موارد بیان شده زیر اقدام نمایند :

  • سهامداران میبایست مبلغ تعیین شده در گواهی حق تقدم خرید سهام جدید بابت بهای سهام را از طریق شناسه پرداخت که شامل کد ملی برای اشخاص حقیقی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی میباشد، به حساب شمارهٔ ۷-۱۰۰۰۰۰۰۲ – ۱۱۰ – ۲۰۱ این شرکت نزد بانک پاسارگاد شعبه مرکزی واریز کرده و رسید بانکی مربوطه به انضمام گواهی حق تقدم خرید سهام جدید را ظرف مهلت مقرر با پست سفارشی به نشانی تهران بلوار میرداماد شماره ۴۳۰ کدپستی ۱۹۶۹۷۷۴۵۱۱ – امور سهام بانک پاسارگاد ارسال نموده و یا مدارک را به آدرس تهران بلوار میرداماد شماره ۴۳۰ امور سهام بانک پاسارگاد کدپستی ۱۹۶۹۷۷۴۵۱۱ و یا شعبه های بانک پاسارگاد تحویل و رسید دریافت نمایند.
  • سهامدارانی که ظرف مدت ده روز از تاریخ انتشار آگهی به علت تغییر آدرس و …. گواهینامه حق تقدم خود را دریافت ،ننمایند میتوانند جهت دریافت گواهینامه مربوطه به امور سهام و یا شعبه های بانک پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه و تصویر گواهینامه حق تقدم خود را دریافت نمایند.
  • تذکر: عدم ارسال مستندات یاد شده یا عدم واریز بهای اسمی در مهلت مقرر به منزله عدم استفاده از حق تقدم میباشد.

۱۲) در صورت عدم تمایل به مشارکت در افزایش سرمایه سهامداران میتوانند در مهلت تعیین شده برای پذیره نویسی نسبت به واگذاری حق تقدم خود از طریق بورس اوراق بهادار تهران اقدام نمایند. با توجه به قابلیت معامله مکرر حق تقدم خرید سهام شرکت خریداران نهایی میبایست قبل از پایان مهلت پذیره نویسی نسبت به واریز بهای سهام جدید و ارسال مستندات به شرح بند ۱۲ اقدام نمایند بدیهی است در صورت عدم ارسال مستندات یاد شده یا عدم واریز بهای ،اسمی سهام جدید به آنها تعلق نخواهد گرفت.

۱۳) حق تقدم سهامدارانی که در مهلت مقرر از حق تقدم خود استفاده ننمودهاند و همچنین پاره سهمهای ایجاد شده توسط شرکت از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه و مبلغ حاصل از فروش پس از کسر هزینهها و کارمزد متعلقه به حساب بستانکاری سهامداران منظور خواهد شد.

نکات مهم:

  • مسئولیت صحت و قابلیت اتکای اطلاعات آگهی پذیره نویسی بر عهده ناشر است.
  • ناشر، شرکت تأمین سرمایه ،حسابرس ارزش یابان و مشاوران حقوقی ناشر مسئول جبران خسارت وارده به سرمایه گذارانی هستند که در اثر ،قصور تقصیر تخلف و یا به دلیل ارائه اطلاعات ناقص و خلاف واقع در عرضه اولیه که ناشی از فعل یا ترک فعل آنها باشد، متضرر گردیده اند.
  • ثبت اوراق بهادار نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور حصول اطمینان از رعایت مقررات قانونی و مصوبات سازمان بورس و اوراق بهادار و اطلاعاتی بوده و به منزلهٔ تأیید ،مزایا تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکتها یا طرحهای مرتبط با اوراق بهادار توسط سازمان نمیباشد.
  • با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت این افزایش سرمایه تا تاریخ برگزاری مجمع نزد مرجع ثبت شرکتها به ثبت نخواهد رسید.
  • تذکر: با توجه به عدم ثبت افزایش سرمایه شرکت تا تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به دارندگان حق تقدم سود تعلق نخواهد گرفت.
  • سایر افرادی که تمایل به خرید حق تقدم عرضه شده در بورس اوراق بهادار تهران را دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت شرکت میتوانند به سایت اینترنتی شرکت به آدرس www.bpi.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
  • گزارش توجیهی هیأت مدیره در خصوص افزایش سرمایه گزارش بازرس قانونی در این خصوص و همچنین بیانیهٔ ثبت سهام جدید در سایت اینترنتی شرکت به آدرس www.bpi.ir و سیستم جامع اطلاع رسانی ناشران به آدرس www.codal.ir در دسترس میباشد. هیأت مدیره بانک پاسارگاد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.