×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه در ابتدای جلسه دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی ضرورت وجود نهادی که مسایل و نیازهای آموزشی صنعت و جامعه  در حوزه بیمه  را بررسی و سیاست گذاری نماید مطرح نمود و ابراز امیدواری کرد این شورا بتواند در طراحی یک نظام جامع آموزشی برای بیمه هم در سطوح آموزش‌های دانشگاهی، هم در سطح آموزش‌ها رایج صنعت و هم آموزش بیمه به احاد جامعه تحولی اساسی متناسب با نیازهای روز کشور فراهم نماید.
رییس کل بیمه مرکزی افزود: بحث آموزش مجازی در شرکت های بیمه بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود و نقش  روابط عمومی های شرکت های بیمه ای را در تولید و انتشار محتوای آموزشی مورد نیاز کلیه ذینفعان بیمه ای و تعالی فرهنگ بیمه بسیار حائز اهمیت دانست.
دکتر سلیمانی خاطر نشان کرد: شرکت های بیمه در زمینه آموزش نباید فقط محدود به داخل کشور باشند . کشورهایی مانند سوریه، آذربایجان، عراق و افغانستان در خواست ارائه آموزش های بیمه از ایران را دارند و باید در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.
دکتر کرد بچه رییس پژوهشکده بیمه نیز با اشاره به اهمیت نقش آموزش بر ارتقای مبانی دانش بیمه‌ای و منابع انسانی صنعت بیمه افزود: صنعت بیمه با وجود توانمندیهای ارزشمند آموزشی از ساختار و نظام  اموزشی مشخص و مناسبی برخوردار نیست و در سیاست‌گذاری،  نظارت و اجرا، فاقد یکپارچی، هم راستایی و هم افزایی است. بر این اساس، پژوهشکده بیمه با آسیب شناسی  این موضوع پیشنهاد تشکیل این شورا را مطرح کرد.
 دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران نیز ضمن تاکید بر اهمیت این شورا، تشکیل کمیته‌هایی در حوزه های مختلف برای طراحی و اجرای برنامه های تحولی در حوزه آموزش مورد تاکید قرار داد و اقدامات اخیر سندیکا در حوزه آموزش نمایندگی ها را تشریح نمود.
در ادامه جلسه بعد از ارائه گزارش توجیهی تدوین شده در خصوص مسایل آموزش صنعت بیمه توسط معاون پشتیبانی پژوهشکده بیمه، سایر اعضاء شورا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

فایل کامل ارائه دراین قسمت قابل دسترسی است.

/_douranportal/usersfiles/pr1_3165/documents/newsdocument/آموزش/شورای سیاست گذاری نسخه نهایی.pdf

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.