×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: آمادگی داریم تا با کمک به آموزش و پرورش و نهادهای حمایتی به محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار کمک کنیم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی سید عبدالمجید اجتهادی در مراسم طرح ملی نسیم مهربانی اظهار کرد: کار خوبی شروع شده که انگیزه همکاران ما در استان‌ها را مضاعف می‌کند .

وی افزود: وزیر امور اقتصاد و دارایی تاکید کردند از این مسیر و از طریق کمیته امداد، هلال احمر ، قرارگاه های محرومیت زدایی و آموزش و پرورش کمکی را به موضوع محرومیت زدایی داشته باشیم .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تا پیش از دولت سیزدهم بسیاری از مردم و حتی مسئولین این سازمان را نمی‌شناختند.

اجتهادی ادامه داد: وضعیتی که در انبارها وجود داشت با سفر رئیس جمهور و رئیس قضاییه مورد بررسی قرار گرفت و انبارها سر و سامان پیدا کرد و سرعت تعیین تکلیف کالاها افزایش یافت.

وی با بیان این‌که این سازمان دولتی به حساب می‌آید اما وظایف آن فراقوه‌ای است، خاطرنشان کرد: از اواخر سال ۱۴۰۰ تا قبل از شهریور سال گذشته، ۳۰ برابر ۲۹ سال گذشته کالا تعیین تکلیف شده است و اگر این اقدام به موقع صورت می‌گرفت شاید می‌توانست استفاده‌های بهتری از این کالاها صورت گیرد و در طرح های مثل طرح ملی نسیم مهربانی مورد استفاده قرارگیرد.

اجتهادی افزود: با اقدامات جهادی که صورت گرفت انبارها ساماندهی شد و تعیین تکلیف کالاها سرعت گرفت به طوری که این موضوع مورد توجه رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه واقع شد و رئیس قوه قضاییه آن را تحول واقعی و به معنی انقلاب توصیف کرد همچنین وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز سازمان را سازمان رکوردها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که خیر و برکت آن به همکاران ما می‌رسد امور خیری است که صورت می‌گیرد، اظهار کرد: به مراتب بیش از آموزش و پرورش در خدمت کمیته امداد امام (ره) بوده‌ایم و آمادگی داریم در خدمت آموزش و پرورش نیز بیش از گذشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.