×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مجموع تولید آلومینیوم شرکت های ایرالکو، المهدی، هرمزآل، جاجرم و آلومینیوم جنوب به ۱۰۱هزار و ۱۹۵ تن رسید که این رقم بیش از ۶۳درصد از عملکرد تولید مدت مشابه سال گذشته است.
طی مدت مورد بررسی شرکت ایرالکو ۴۸هزار و ۸۶ تن، هرمزآل ۲۱هزار و ۷۹۱ تن، المهدی ۱۸هزار و ۸۸۱ تن آلومینیوم تولید کردند. همچنین آلومینیوم جنوب هم که به تازگی به مدار تولید پیوسته ۸۱۰۳ تن شمش تولید کرده است. تولید آلومینیوم جاجرم هم به ۵هزار و ۲۷ تن رسید.
در سه ماه نخست سال ۹۸ مجموع تولید شرکت های ایرالکو، المهدی و هرمزآل به ۶۲هزار و ۱۴۶ تن رسیده بود.
ایمیدرو به همراه سرمایه گذار بخش خصوصی‌ در ابتدای امسال پروژه آلومینیوم جنوب را به عنوان بزرگ ترین و مدرنترین کارخانه آلومینیوم ایران راه اندازی کرد. این سازمان در انتهای تیر ماه گذشته نیز کارخانه آلومینیوم جاجرم راه اندازی کرده بود. ورود دو کارخانه فوق سبب ساز افزایش تولید این فلز شده اند.

رشد تولید خرداد؛ ۷۳درصد
تولید خرداد ماه امسال هم در مجموع به ۳۶هزار تن رسید که این رقم در برابر تولید ۲۰هزار و ۷۷۹ تن رشد ۷۳درصدی را به ارمغان آورده است. در یک ماه مورد بررسی شرکت های ایرالکو، هرمزآل، المهدی، جاجرم و آلومینیوم جنوب به ترتیب ۱۶۱۰۲، ۸۲۵۴،‌ ۶۳۰۷، ۱۷۵۲ و ۳۶۱۰ تن آلومینیوم تولید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.