×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ضمن افتتاح اولین درمانگاه بانک ملی ایران در شهرستان ارومیه به طور موقت در ساختمان اداره امور استان آذربایجان غربی، از کانون بازنشستگان، محل های پیشنهادی برای استقرار ساختمان درمانگاه بانک در شهرستان ارومیه، آزمایشگاه نانو و داروخانه دکتر تافتاچی به عنوان مراکز خدمات درمانی بیمارستان مستقر در این استان بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در منزل دو نفر از همکاران ارومیه، از آنها عیادت و دلجویی کرد.

سخندان همچنین از اداره امور شعب استان زنجان بازدید و کلینک تخصصی بانک در این اداره امور را افتتاح کرد.

در این سفر دو روزه، تعداد ۱۰۰نفر از همکاران استان زنجان مورد غربالگری قلب و عروق قرار گرفتند.

سخندان ضمن بازدید از محل دائمی کلینیک این اداره امور، از چندین داروخانه و آزمایشگاه بازدید و با مدیران آنها برای ارائه خدمات مطلوب به همکاران مذاکره کرد تا همکاران استان از نظر سلامتی جسمانی بتوانند ایمن باشند و هزینه قابل توجهی نیز  متوجه آنها نگردد.

طاهری رئیس اداره امور شعب استان زنجان از توجه ویژه مدیریت عامل بانک دکتر حسین زاده و اعضای هیات مدیره و مدیر بیمارستان تقدیر و آغاز فعالیت کلینیک تخصصی برای همکاران استان را حائز اهمیت دانست.

در ادامه این سفر، سخندان به همراه رئیس و جمعی از همکاران اداره امور شعب استان زنجان از همکار بستری به نمایندگی از مدیر عامل بانک ملاقات کرد و آخرین وضعیت و مراحل درمان این همکار را جویا شد.

مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک با بیان اینکه بانک ملی ایران با تکیه بر اعتماد مردم ایران و با تلاش تک تک همکاران هر روز بر کیفیت خدمات بیمارستانی و توسعه آن می افزاید، گفت: برنامه های ارتقاء کیفیت درمانی برای همکاران و مردم در دستور کار قرار گرفته و به دستور مدیر عامل بانک، تمام تلاش مدیران و مسئولان بانک جلب رضایتمندی همکاران و خانواده آنها و همه متقاضیان خدمات درمانی کشور است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.