×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
۳۸۵ میلیارد تومان سود سرمایه‌ گذاری‌ های بیمه کوثر و رشد ۱۴ برابری در بهار ۱۴۰۱

سود سرمایه‌ گذاری‌ های شرکت بیمه کوثر از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، با ۳۸۵میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ برابر رشد داشته است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت ضمن بیان مطلب فوق، سود شناسایی‌شده از محل سرمایه‌گذاری‌ها را از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا امروز بالغ بر ۳هزارو ۸۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد که رشد فوق‌العاده‌ای داشته و با برنامه‌ریزی صورت گرفته سود سال‌جاری را مناسب‌تر از همیشه برآورد نمود.
ابوالفضل آقادادی افزایش هزارو۴۰۰ درصدی سودهای سرمایه‌گذاری را در طی کمتر از چهارماه، یک نصاب عالی در صنعت بیمه خواند و گفت: چشم‌انداز بیمه کوثر کسب رتبه برتر در رضایت مشتریان و سودآوری مناسب است. امسال در بخش عملیات بیمه‌گری با مدیریت ریسک مناسب و افزایش سهم از بازار به دنبال مدیریت سود عملیاتی هستیم. در بخش سرمایه‌گذاری نیز با مدیریت هوشمندانه ترکیب سبد سرمایه‌گذاری همچون جابه‌جایی سهام با شرکت‌های همگروه با هدف متنوع کردن سبد، به دنبال تنظیم دارایی‌ها در راستای آیین‌نامه سرمایه‌گذاری بیمه مرکزی و سودآوری مناسب هستیم.
مدیرعامل شرکت فروش بالغ بر یک‌هزار‌و۱۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر در فصل بهار را خوب ارزیابی کرد و گفت: توجه داشته باشیم که این توفیق در حالی حاصل شده که ضمن رشد و حفظ ترکیب مناسب پرتفو، ما برنامه جدی برای پرهیز از ورود به هر قیمت در پرتفوهای پرریسک را در دستور کار قرار دادیم و امیدوارم به همت همکارانم در شرکت تا پایان سال بتوانیم اهداف کلان برنامه و نصاب‌های هدف‌گذاری‌شده را به صورت کامل محقق کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تبعا هرچه اقتصاد کشور و بازار بورس شرایط بهتری داشته باشند، بیمه کوثر نیز با تنوع در سرمایه‌گذاری‌ها و کسب سود در عملیات بیمه‌گری از طریق مدیریت ریسک می‌تواند عایدی بیشتری را به دست آورد که با تقویت بنیه مالی شرکت از این طریق، علاوه بر تامین منافع سهام‌داران، امکان ارائه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان نیز فراهم خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.