×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

در معاملات امروز بورس تهران نمادهای خودرویی تحت تاثیر خبرعرضه خودرو در بورس کالا از اقبال خوبی برخوردار بودند ولی نمادهای شپنا ، شتران و شبندر تحت تاثیر کاهش قیمت جهانی نفت با افت قیمت روبرو شدند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از معاونت بازار شرکت تامین سرمایه تمدن ، در پایان معاملات این هفته شاخص کل بازار با کاهش ۸ هزار و ۱۰۴ واحد نسبت به روز قبل به رقم یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۳۹۶ واحد رسید.اما شاخص کل با معیار هم‌وزن، ۴۵۲ واحد رشد کرد و به رقم ۳۹۹ هزار و ۷۶ واحد رسید.

امروزچهارشنبه ۲۶امرداد ۱۴۰۱، نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی پردیس، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشتری تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند. ولی با این وجود ارزش معاملات خرد بازار به بیش از ۳۶۰۰میلیارد تومان رسید .

بنابر این گزارش ، در بازار ارز قیمت دلار به زیر ۳۰هزار تومان کاهش یافت در حالی که هنوز خبری از پاسخ غرب و برجام نیست . از اخبار حائز اهمیت امروز بحث واردات خودرو بود که وزیر صمت اعلام کرد که نتیجه نهایی واردات شنبه هفته آینده اعلام خواهد شد .

در بازار طلا و سکه نیز تا لحظه انتشار این خبر، قیمت فروش هر سکه تمام طرح امامی در صرافی‌های تهران بطور میانگین ۱۳میلیون و ۷۱۸ هزار تومان درج شده است که نسبت به روز گذشته ۳۴۵ هزار تومان کاهش یافت.هر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز بطور متوسط در صرافی‌های پایتخت به مبلغ ۱۲ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان اعلام شده که با نوسان ۱۴۷ هزار تا ۱۶۰هزار تومانی مواجه است.

در بازار آتی بورس کالا اما قرارداد آتی واحدهای سرمایه گذاری صندوق طلا با افزایش خریداران در روند منفی قیمت‌ها مواجه است این در حالی است که تعداد موقعیت‌های باز تنها در این سررسید با افزایش روبرو است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.