×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز تبریک گفت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری مردان و زنانی است که با برافراشتن پرچم خودباوری، خاک ایران زمین را از لوث متجاوزان به این مرز و بوم پاک کردند.

هشت سال دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از شریعت اسلام و آب و خاک میهن عزیزمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنان، جاودانه شد. رزمندگان اسلام طی ۸ سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام عظیم الشأن(ره) حماسه ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به پیشگاه ملت قهرمان ایران ، ایثارگران عزیز ، خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عزت و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه پروردگار عالمیان مسئلت دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.