×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پوگبا: به منچستریونایتد نشان می‌دهم که در تمدید نکردن قراردادم اشتباه کردند

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ساکرنت، با اعلام باشگاه منچستریونایتد، پل پوگبا هافبک فرانسوی که از یوونتوس خریده شد، از این تیم جدا شد. این بازیکن ۲۹ ساله در پایان ماه ژوئن برای دومین بار در دوران فوتبالش اولدترافورد را ترک خواهد کرد و منابع نزدیک به ESPN گفته اند که او با قراردادی ۴ ساله به باشگاه سابقش یوونتوس بازگشته و انتقال او به این تیم ایتالیایی قطعی شده است.
پوگبا که اخیراً گفته است باید در یونایتد شما را دوست داشته باشند، از ناتوانی باشگاه در نگه داشتن او در مستند “The Pogmentary” که به زودی در آمازون پرایم منتشر می شود، انتقاد کرده است. او در بخشی از این مستند گفت: فرایند فکری من این است که به منچستریونایتد نشان دهم که آنها در تمدید نکردن قرارداد من اشتباه کردند.
مینو رایولا، ایجنت سابق پوگبا که اخیرا بر اثر بیماری درگذشت، در مستند دیده می‌شود. او در این مستند به پوگبا می‌گوید که یونایتد به او پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداده است.
ملی پوش فرانسوی پاسخ داد: چطور می توانید به بازیکنی بگویید که او را کاملا می خواهید ولی پیشنهاد تمدید قرارداد نمی دهید. هرگز چنین چیزی ندیده ام.
این بازیکن در دو بازی آخرش مقابل نوریچ سیتی و لیورپول توسط هواداران خودی “هو” شد. این هافبک به سختی در یونایتد توانست خوش بدرخشد اما بخشی از تیم ژوزه مورینیو بود که قهرمان جام اتحادیه و لیگ اروپا در سال ۲۰۱۷ شد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.