×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

این روزها اخبارمثبتی پیرامون مذاکرات هسته ای وگزارش نرخ تورم منفی آمریکا به گوش می رسد که این اتفاقات سبب افزایش ارزش معاملات بورس تهران شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی به نقل از معاونت بازار شرکت تامین سرمایه تمدن ، با کاهش نرخ تورم آمریکا ، قیمت کامودیتی ها در بازار افزایش یافت همچنین منابعی که از صندوق توسعه ملی برای صندوق توسعه و تثبیت بازار اختصاص داده شده و کاهش نرخ بهره بین بانکی نیزاز عوامل تاثیر گذار بر بازاربودند .

با رویکرد مثبت اخبار داخلی و بین المللی ،ارزش معاملات بعد از مدتها به بالای ۳۰۰۰ میلیارد تومان رسید وامروز شاهد ورود جریان پول حقیقی به بازاربودیم .

در پایان دادوستد های امروزشنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ شاخص کل بورس تهران با افزایش ۱۸ هزار و ۶۳۵ واحدی به یک میلیون و ۴۶۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن با افزایش ۶هزار ۲۸۲ واحدی به عدد ۳۹۵ هزار و ۸۸۵واحد رسید. اصلی ترین نمادهای تأثیر گذار بر رشد امروز شاخص کل بورس تهران نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ملی صنایع مس ایران، بانک ملت، ایران خودرو، بانک پارسیان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بودند در مقابل نمادهای معاملاتی نوری ، شپدیس و پارس بالاترین تأثیر منفی بر روی شاخص کل را داشتند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.