×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
موفقیت بزرگترین تامین مالی جمعی کشور

بزرگترین طرح تامین مالی جمعی کشور در سکوی ای بی کراد شرکت تامین سرمایه تمدن با موفقیت انجام شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی به نقل از معاونت خدمات مالی شرکت تامین سرمایه تمدن ،تامین مالی شرکت «آریان تجارت کیان امید» توسط سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد در کمتر از ۵روزکاری با موفقیت به اتمام رسید .

شرکت تامین سرمایه تمدن در راستای حمایت از شرکت های کوچک و متوسط و دانش بنیان سکوی آی بی کراد را از سال گذشته راه اندازی ودر کمتر از یکسال موفق به تامین مالی ۳شرکت در این راستا گردید .

بنابراین گزارش ، آی بی کراد یک سکوی تأمین مالی جمعی است که بر مبنای مشارکت مردم در توسعه طرح های اقتصادی بنا شده است. در این راستا، شرکت های کوچک و متوسط، شرکت های دانش بنیان و فناور که برای توسعه کسب وکار خود نیازمند تأمین مالی هستند، می توانند از طریق سکوی آی بی کراد نسبت ثبت درخواست تأمین مالی اقدام نمایند.درخواست‌ شرکت‌ها پس از طی مراحل ارزیابی و اعتبارسنجی دقیق، به عنوان فرصت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران حقیقی/حقوقی در سکوی آی بی کراد به نمایش در می‌آید.سرمایه‌گذاران با آگاهی و بررسی طرح‌های ارائه شده در فرصت‌های سرمایه‌گذاری آی‌بی‌کراد، می‌توانند نسبت به خریداری واحدهای فرصت‌های سرمایه‌گذاری اقدام نموده و بدینوسیله از سود مشارکت اجرای طرح‌ها بهره‌مند شوند.

در این راستا ، شرکت هایی که برای توسعه کسب و کارخود نیازمند تامین مالی هستند ، می توانند از طربق سکوی تامین مالی جمعی “آی بی کراد” ibcrowd.ir اقدام به تامین مالی کنند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.