×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فراخوان ثبت‌نام در کمیته‌ی ورزشی زنان نصر تهران

کمیسیون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای اولین بار از زنان علاقه‌مند عضو سازمان برای ثبت‌نام در کمیته‌ی ورزشی بانوان دعوت کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‎‌‌ای استان تهران، کمیسیون رفاهی و اجتماعی این سازمان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی‌ خود از جمله برگزاری مسابقات فوتسال برای مردان، اینبار به تشکیل کمیته‌ی ورزشی برای زنان عضو سازمان اقدام کرده است.

در همین راستا از کلیه‌ی زنان عضو سازمان متشکل از اعضای حقیقی و شرکت‌ها که علاقه‌مند به حضور در این کمیته هستند، دعوت می‌شود ضمن انجام فرایند ثبت‌نام و عضویت، برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های ورزشی در حوزه‌ی زنان مشارکت فعال داشته باشند و رشته‌های ورزشی پیشنهادی خود (انفرادی و گروهی) را پیشنهاد دهند.

گفتنی است ثبت‌نام برای عضویت در این کمیته محدودیتی برای اعضای شرکتی ندارد و هر تعداد از زنان شرکت‌های عضو سازمان که علاقه‌مند به حضور در این کمیته باشند (اعم از مدیران و کارمندان بخش‌های مختلف) برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند.

گفتنی است مهلت ثبت نام در کمیته‌ی ورزشی زنان عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، تا پایان تیر ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

لینک ثبت‌نام در کمیته‌ی ورزشی زنان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.