×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ضریب نفوذ ایسنا افزایش پیدا می‌کند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، معارفه سرپرست جدید ایسنا امروز ـ یکشنبه ـ ۱۲ تیر ماه ـ در محل این خبرگزاری برگزار شد.
این مراسم با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رییس جهاددانشگاهی، علی متقیان مدیرعامل پیشین خبرگزاری ایسنا و مهدی عرفاتی سرپرست جدید این خبرگزاری با شرکت جمعی از اعضای جدید و قدیم هیات مدیره خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) همراه بود.
مهدی عرفاتی طی سخنانی با تقدیر از  زحمات علی متقیان در مقام مدیرعامل پیشین ایسنا، خاطرنشان کرد: به آقای متقیان خداقوت می‌گوییم. ایشان فردی باایمان، متقی، صبور و دغدغه‌مند هستند و در سال‌هایی که ایشان را می‌شناسم جز محبت، صمیمیت، بزرگواری و دغدغه‌مندی نسبت به مردم و رهبری و انقلاب و نظام از ایشان چیزی ندیدیم.
عرفاتی با توصیف شرایط و اقتضائات نبرد رسانه‌ای در دوره فعلی گفت: ما قرار است کار اقناع‌سازی مخاطب را انجام دهیم. رسانه‌های معارض تلاش دارند افکارعمومی را  اغوا کنند و ما باید اقناع کنیم. آنها تخریب می‌کنند و ما باید بسازیم. تخریب یک ساختمان یک ساعت طول می‌کشد اما ساختنش دو سال زمان می‌برد. در این عرصه استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و برندهای موجه مانند ایسنا امری راهبردی و مهم است.

عرفاتی نگاهش به ایسنا را اینگونه تشریح کرد: کیوسک خبر در وضعیت خطیری که اشاره کردم، یک رسانه پرمخاطب، اثرگذار و دارای ضریب نفوذ بالا است و از این جهت اهمیتش از بسیاری رسانه‌ها بیشتر است؛ چون ضریب اثرگذاری اش در فضای افکار عمومی و لایه‌های مختلف اجتماعی قابل توجه است‌.
این مدیر رسانه همچنین گفت: در این چند روز مطرح شد که قرار است تغییر و تحولاتی اتفاق بیفتد و از من سوال شد شما قرار است با ایسنا چه‌کار کنید؟ صریح و رک می‌گوییم ایسنا قرار است ایسنا بماند و با کمک همه ظرفیت‌هایش روز به روز اثرگذارتر شود.
عرفاتی در پایان صحبت‌هایش اظهار کرد: کیوسک خبر می‌تواند در لایه‌های مختلف اجتماعی و فضای افکار عمومی، ضریب نفودش را توسعه دهد. حتما باید متناسب با این راهبرد، برنامه‌ای عملیاتی و جدی‌تر طراحی کنیم که دوستان من در حال انجام این مهم هستند. این اتفاق فقط در طبقه ۶ ساختمان ایسنا نمی‌افتد، تمام عناصر و اجزای این سیستم رسانه ای، از خبرنگارها تا سردبیرها و مدیران و تمام بچه‌ها ـ باید در این طراحی چشم‌انداز مشارکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.