×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: برای کاهش چالش‌های شرکت دخانیات، اعضای هیئت مدیره باید یک نگاه و رویکرد منسجم داشته باشند تا چالش‌های پیش رو را کاهش داده و در دستیابی به اهداف عالیه شرکت موفق عمل کنیم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل مراسم تودیع مهدی نوذری عضو سابق هیئت مدیره و معارفه حامد شادابی عضو جدید هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران برگزار شد.

در این مراسم محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با تقدیر و تشکر از زحمات نوذری، گفت: جناب آقای شادابی از نیروهای متعهد، متخصص، باتجربه و دارای توانائی خوبی هستند که امیدواریم حضور ایشان در این جایگاه منشا خیر و برکت برای شرکت دخانیات باشد.

وی افزود: آقای شادابی از رویش‌های انقلاب و جوان با انگیزه و با انرژی هستند که انشالله در هیئت مدیره اثرات خوبی خواهند گذاشت.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به حساسیت و اهمیت کار در هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران گفت: لازم است اعضای هیئت مدیره با یک نگاه و رویکرد منسجم موضوعات را دنبال کنند و در دستیابی به اهداف عالیه شرکت موفق‌تر عمل کنیم.

همچنین سید ابوالحسن رضوی رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای مهدی نوذری، گفت: ایشان از کارمندان دخانیات است و از این مسئولیت در جایگاه دیگری مشغول به خدمت می شوند.

وی با اشاره به حضور حامد شادابی در هیئت مدیره شرکت گفت: امیدوارم حضور ایشان با توجه به سابقه و ارتباطات شان منشا خیر و برکت باشد.

مهدی نوذری هم در این مراسم با تقدیر و تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت دخانیات، اظهار امیدواری کرد تا این شرکت روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.

شادابی هم در این مراسم اظهار امیدواری کرد تا در جایگاه هیئت مدیره بتواند منشا خدمات موثر و مفید برای شرکت دخانیات باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.