×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
رونمایی از نسخه ویژه Star Wars تلویزیون LG OLED evo در ایالات متحده و آلمان

طرفداران کهکشان‌های بسیار دور اخیراً در آناهیم، کالیفرنیا برای جشن جنگ ستارگان (Star Wars) که همه در انتظارش بودند، گرد هم آمدند. در این رویداد همه مسائل مربوط به فیلم جنگ ستارگان، از میزگرد افراد مشهور گرفته تا نمایشگاه‌های مربوط به آن و همکاری ال‌جی و لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) به نمایش گذاشته شد.

کیوسک خبر ـ دو شرکت مبتکر، این جشن را به عنوان فرصتی مناسب برای ال‌جی در­نظرگرفتند تا از نسخه‌ی ویژه‌ی تلویزیون مدل LG OLED evo C2 65-inch رونمایی کنند. نسخه The Star Wars تلویزیون LG OLED evo  با طراحی بسیار زیبا، رابط کاربری و بسته‌بندی الهام گرفته از جنگ ستارگان و همچنین مجموعه‌ای از محتوای جنگ ستارگان، بدون شک برای طرفداران Jedi و Sith به طور یکسان جذاب خواهد بود. با اشاره به ۵۰۱ امین لژیون سربازان این فرنچایز ماندگار، تنها ۵۰۱ دستگاه از تلویزیون نسخه ویژه در بازارهای ایالات متحده و آلمان عرضه خواهد شد.

تلویزیون LG OLED evoنسخه ویژه The Star Wars  بر اساس جدیدترین فناوری‌ها ساخته شده است و قدرت نمایشگر خودنورده و تخصص این شرکت در تجربه‌ی کاربر را با شکلی خاص نشان می‌دهد. این تلویزیون فوق‌العاده، به واسطه کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ی فناوری  LG OLED evo و کیفیت صدای واقعی که ارائه می‌کند به بینندگان کمک می‌کند در حین تماشای محتوای جنگ ستارگان مورد علاقه‌شان به مکان‌های مورد علاقه‌شان در جنگ ستارگان، از Tatooine تا Coruscant و هر نقطه‌ای بین آن‌ها، طوری حرکت کنند که گویا در آنجا حضور دارند.

تلویزیون‌های LG OLED evo از میلیون‌ها پیکسل خودنورده بهره می‌برند تا تصاویر واضح و واقعی را با رنگ‌های سیاه عمیق، رنگ‌های واقعی، دقیق و کنتراست بی‌نهایت ارائه دهند. اگرچه تلویزیون The Star Wars LG OLED evo برای تماشای هر نوع محتوا ایده‌آل است، اما به لطف طراحی منحصربه‌فرد، رابط کاربری UI و گالری محتوا، اصالت خود را به رخ می‌کشد و تجربه‌ای فوق­العاده از تماشای فیلم­های هیجان انگیزی نظیر جنگ ستارگان برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این تلویزیون ویژه ال‌جی ظاهری کاملاً مطابق با مضمون جنگ ستارگان دارد؛ از جمله می‌توان به ریموت کنترل با برند جنگ ستارگان که دارای رابط کاربری طراحی شده برای انعکاس تم LightsaberTM است و گالری تصاویر منحصر به فرد جنگ ستارگان اشاره کرد که از قبل روی آن نصب شده است. علاوه بر این، تلویزیون‌ها در بسته‌بندی‌هایی با برند جنگ ستارگان عرضه می‌شوند که تصویری از Darth Vader را نشان می‌دهند ،  که هر زمان که تلویزیون روشن می‌شود، صدای تنفس آن را می‌توان شنید. علاوه بر این، هر تلویزیون دارای گواهی اصالت نیز می­باشد.

این تلویزیون در حالت گالری (Gallery Mode)، قابلیتی که تلویزیون  LG OLED را به یک بوم دیجیتالی برای نمایش آثار هنری تبدیل می‌کند، دارای دو دسته‌بندی جدید است که دنیای جنگ ستارگان و داستان شخصیت شرور نمادین را نمایش می‌دهند: طرح‌های مفهومی و سفر Darth Vader. اولی دارای استوری‌بورد و تصاویر اصلی است که نشان می‌دهد جنگ ستارگان چگونه جان گرفت، و این در حالی است که دومی به نحوه‌ی تبدیل شدن Anakin Skywalker به Darth Vader از طریق مجموعه‌ای غنی از محتوا از جمله پوسترهای فیلم و صحنه‌های کلیدی از فیلم‌های اصلی اشاره می‌کند.

تلویزیون‌های اولد ال­جی همیشه برای ارائه بهترین کیفیت تصویر شناخته می‌شوند. فناوری OLED evo ال‌جی که بر روی جدیدترین مدل‌های سری C2 این شرکت اعمال می‌شود، با پردازنده هوشمند α (Alpha) 9 Gen5 جدید ال‌جی و الگوریتم‌های تصویر پیشرفته، تجربه تماشای فیلم را به بالاترین حد ممکن رسانده است. علاوه بر این، تلویزیون‌های OLED 2022 ال‌جی اولین تلویزیون‌هایی هستند که از Dolby Vision IQ با جزئیات دقیق استفاده می‌کنند، که جزئیات بصری نامحسوس و تفاوت‌های ظریف را نشان می‌دهد تا حس واقعی بودن را افزایش دهد. کیفت و وضوح صدای سینمایی نیز قابلیت‌های این تلویزیون خیره‌کننده را کامل می‌کنند. صدای این سری از تلویزیون‌های ال‌جی به جدیدترین پردازنده‌ی هوش مصنوعی(AI) این شرکت مجهز است که کیفیت صدایی شبیه به سینما را با صدای فراگیر مجازی ۷.۱.۲ امکان‌پذیر می‌کند.

نسخه‌ی ویژه The Star Wars تلویزیون LG OLED evo در غرفه ال‌جی در طول جشن جنگ ستارگان در مرکز کنوانسیون آناهیم در  کالیفرنیا (۲۶ تا ۲۹ می) و در نمایشگاه فدکان در بن، آلمان (۳ تا ۵ ژوئن) به نمایش گذاشته شد. این تلویزیون در بازارهای ایالات متحده و آلمان برای فروش در دسترس خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تلویزیون LG OLED سری The Star Wars، به لینک LG.com/us/StarWars  مراجعه کنید.

# # #

درباره شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته‌شده برای پیشتازی تلویزیون‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه‌یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست‌یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.