×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش ۹۱ هزار میلیارد ریالی این بانک بزرگ بورسی، رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مجمع که به ریاست مسعود نصر اصفهانی رییس هیات مدیره این بانک و نظارت قربان اسکندری مدیرکل بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد به عنوان نماینده دولت و سلحشوری نماینده کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت به عنوان ناظران، نورمحمدحسینی مدیرکل حقوقی بانک ملت به عنوان منشی و همچنین نمایندگان سازمان بورس، خصوصی سازی و حسابرسی برگزار شد، پس از ارائه گزارش رضا دولت آبادی، مدیرعامل این بانک و قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، سهامداران با افزایش ۳۴٫۷ درصدی سرمایه بانک ملت از محل سود انباشته موافقت کردند.

با این افزایش ۹۱ هزار میلیارد ریالی، سرمایه بانک ملت با هدف استفاده از مزایای معافیت مالیاتی موضوع بند ف تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، حفظ و تقویت جایگاه بانک ملت به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور و همچنین توجه به سیاست های کلان بانک در زمینه افزایش کسب درآمد، از ۲۶۲ هزار میلیارد ریال به ۳۵۳ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

قربان اسکندری، مدیرکل بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مجمع با قدردانی از تمامی کارکنان و مدیران بانک ملت، این افزایش سرمایه را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد که این بانک بتواند در سال آینده پله های ترقی را با سرعت بیشتری طی کند.

این گزارش حاکی است، بانک ملت در تلاش است تا این افزایش سرمایه را تا قبل از پایان سال در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت برساند تا به عنوان سهام جایزه به پورتفوی سهامداران این بانک اضافه شود.

در این جلسه، مدیران ارشد بانک ملت به صورت حضوری و برخط به سوالات سهامداران در مورد عملکرد مالی این بانک پاسخ گفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.