×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
راه اندازی هشتمین سایت سیگارت سازی در هشتگرد با هدف افزایش تولید برای حضور در بازار داخلی و خارجی و ایجاد اشتغال

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به ظرفیت های موجود در انبارهای دخانیات هشتگرد از راه اندازی هشتمین سایت سیگارت سازی در این منطقه با هدف افزایش تولیدبرای سهم بیشتر بازار داخل،جلوگیری از خروج سرمایه و ارز از کشور، حضور در بازارهای منطقه ای و ایجاد اشتغال برای جوانان خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات صبح امروز با حضور در انبار دخانیات هشتگرد استان البرز، از انبار های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

دکتر البرزی فرماندار ساوجبلاغ نیز در این بازدید حضور داشت.

دکتر شیخان پس از بازدید این مجموعه در جمع مدیران و مسئولین دخانیات که در این مراسم حضور داشتند، با بیان اینکه حضور ما در این سایت جدید یک پیام مشخص دارد، گفت: تصمیم داریم در یک برنامه‌ریزی هدفمند و دقیق سایت جدید شرکت دخانیات را در سه فاز در شهرستان هشتگرد تاسیس کنیم.

وی با اشاره به قدمت ۶۰ ساله انبار دخانیات هشتگرد گفت: این مجموعه به صورت انبار از آن استفاده می شود اما باید از ظرفیت های آن در عرصه تولید با نگاه اقتصادی نهایت استفاده را کرد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه از راه اندازی سایت جدید شرکت چند هدف داریم، افزود: اولین هدف ما این است که تولید در داخل کشور افزایش یافته و بر بازار داخل احاطه داشته باشیم و صادرات نیز تقویت شود.

شیخان با بیان اینکه نباید بخش زیادی از بازار داخلی در اختیار بیگانگان باشد، افزود: نباید اجازه دهیم سرمایه ما از کشور خارج شود.

وی تاکید کرد: حضور ما در اینجا این پیام را دارد که در کنار هم گامی بلند در راستای افزایش تولید داخلی و صادرات برداریم.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه این کار بسیار بزرگ و البته سخت است، افزود: مهم این است که ما مسیری را طی کنیم تا در راستای منافع ملی، حمایت از تولید داخل و حضور در بازارهای منطقه ای باشد.

شیخان با بیان اینکه باید کار گروهی در این زمینه تشکیل شود، تصریح کرد: همکاران ما در بخش برنامه ریزی باید سر فصل مشخصی را برای راه اندازی و تاسیس سایت جدید هشتگرد در سرفصل برنامه ریزی خودشان داشته باشند تا این هدف به خوبی محقق شود.

وی دومین هدف از راه اندازی سایت جدید در هشتگرد را انجام کار جهادی دانست و گفت امروز در شرایطی قرار داریم که همه مکلف به کار جهادی هستیم. کار جهادی مثل صحنه میدان جنگ است امروز دشمن بدنبال تسخیر بسیاری از صحنه‌های اقتصادی است و ما نباید بگذاریم که عده ای چپاولگر سرمایه ملت را به تاراج ببرند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: در همین صنعت دخانیات سالانه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان ارز از کشور خارج می شود.در صورتی که با تقویت بخش تولید داخل و مشارکت در تولید، این سرمایه می تواند در داخل کشور برای توسعه و اشتغال باشد.

وی تاکید کرد: اگر غفلت صورت گیرد، سرمایه ای که متعلق به جوانان و مردم عزیز کشور است به تاراج می رود و این شایسته مردم متمدن با تاریخ بلندی همچون ایران نیست.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران افزود: ملت ایران در بسیاری از عرصه ها پیشگام بوده و انشالله در عرصه اقتصادی هم پیشگام خواهد بود .

شیخان سومین هدف از راه اندازی سایت جدید هشتگرد را ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه دانست و گفت: امروز همه کشور درگیر مسئله اشتغال است و ایجاد اشتغال برای جوانان، نسل فعال، پویا و تحصیلکرده امروزی یک ماموریت بزرگ است. امیدواریم با راه اندازی سایت جدید بخش زیادی از جوانان مشغول به کار شوند.

وی از مسئولین استان البرز خواست که برای راه اندازی این سایت جدید همکاری لازم را داشته باشند و گفت: امیدواریم با حمایت های مسئولین استان به خصوص استاندارمحترم البرز و فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بتوانیم هشتمین سایت تولیدی در عرصه سیگارت سازی را در این مجموعه راه اندازی کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.