×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱ مرداد , ۱۴۰۳

مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از راه اندازی سامانه پیگیری تعهدات بیمه تکمیلی در سامانه رفاهی نهاد خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به منظور پیگیری درخواست‌های همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خصوص تعهدات بیمه تکمیلی، مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی از راه‌اندازی سامانه پیگیری تعهدات بیمه تکمیلی خبر داد.

محمدعلی محمدی گفت: با توجه به اهمیت رسیدگی به ابهامات و سؤالات همکاران در خصوص برخی تعهدات بیمه تکمیلی، سامانه ثبت و پیگیری تعهدات بیمه تکمیلی راه‌اندازی شده است. بر این اساس همکارانی که در این خصوص ابهامی دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه رفاهی نسبت به ثبت درخواست بررسی خود اقدام کنند تا این درخواست تا حصول نتیجه پیگیری شود.

مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی تصریح کرد: درخواست‌های ثبت شده در مرحله اول برای پیگیری به کارشناس رفاهی استان ارجاع داده می‌شود. در صورت عدم رضایت فرد از نتیجه، موضوع به مدیرکل استان ارجاع داده می‌شود. در مرحله بعد در صورت عدم رضایت از نتیجه حاصل شده، مدارک و درخواست ثبت شده به کارشناس رفاهی ستاد برای پیگیری ارجاع می‌شود. تمامی این مراحل از طریق پیامک به اطلاع همکاران خواهد رسید.

گفتنی است طبق توافق جدید در دی ماه ۱۴۰۱ با بیمه تعاون، دریافت مدارک و پرداخت خسارت به صورت برخط (آنلاین) امکان‌پذیر شده است. در این فرایند همکاران ۱ ماه فرصت دارند تا اصل مدارک را برای ارائه به نماینده بیمه به مرکز استان ارسال کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.