×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

دومین پیش‌رویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه در قالب کارگاه آموزشی با موضوع هوش مصنوعی و چت‌بات در صنعت بیمه، چهار‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ برگزار می‌گردد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، با هدف آشنایی با کارکردهای هوش مصنوعی در صنعت بیمه، دومین پیش‌رویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با همکاری پژوهشکده بیمه و شبکه نوآوری پلنت در قالب کارگاه آموزشی با موضوع هوش مصنوعی و چت‌بات در صنعت بیمه، چهار‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.
در این کارگاه آموزشی ۳ ساعته محورهای اصلی شامل «مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی در زمینه پردازش زبان طبیعی»، «کاربردهای پردازش زبان طبیعی در صنعت بیمه»، «انواع چت‌بات و کاربردهای آن در صنعت بیمه» و «بررسی چند مورد چت‌بات در صنعت بیمه» توسط مهدی صارمی مدیر محصول و کارشناس اینشورتک تدریس می‌گردد.
ثبت‌نام در این رویداد از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه نشانی https://trn.irc.ac.ir امکان‌پذیر بوده و به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا می‌گردد.
علاقه‌مندان جهت حضور در کارگاه می‌توانند به نشانی تهران، میدان آزادی، ابتدای جاده مخصوص کرج، جنب ایستگاه متروی بیمه، پلاک ۳۱، کارخانه نوآوری سوله شماره ۳ مراجعه نمایند. مشارکت مجازی نیز از طریق نشانی https://trn.irc.ac.ir امکان‌پذیر می‌باشد.
گفتنی است بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش‌بنیان صنعت بیمه» ۱۳ آذرماه سال جاری همزمان با روز بیمه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.