×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دسترسی به +Disney در تلویزیون‌های سازگار ال‌جی در اغلب کشورهای جهان

صاحبان تلویزیون­های ال‌جی در بیش از چهل کشور جدید در سراسر آفریقا، اروپا و خاورمیانه اکنون به محتوای +Disney  دسترسی دارند.

Disney+ اکنون در تلویزیون‌های سازگار ال‌جی در بیش از چهل کشور و منطقه جدید در سراسر آفریقا، اروپا و خاورمیانه در دسترس است. تعداد بیشتری از دارندگان تلویزیون­های ال‌جی اکنون می‌توانند از بهترین فیلم‌ها و نمایش‌های دیزنی، پیکسار، مارول، جنگ ستارگان و نشنال جئوگرافیک در یک دستگاه واحد لذت ببرند، البته تا زمانی که تلویزیون آنها به پلتفرم webOS (نسخه سال ۲۰۱۷ به بعد مجهز) باشد.

برای لذت بردن از همه برنامه­هایی که سرویس Disney+ ارائه می دهد، مشتریان ال‌جی می‌توانند به سادگی روی نماد Disney+ در LG Home Launcher کلیک کنند یا دکمه Disney+  را روی ریموت کنترل ال‌جی فشار دهند و نوع اشتراک خود را برای شروع تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود انتخاب کنند. برنامه Disney+  در تلویزیون‌های ال‌جی که در پلتفرم webOS گنجانده شده است، محتوا و تجربه‌ای بی‌نظیر و بی‌شماری را برای هر سلیقه و علاقه‌ای ارائه می‌دهد.

حجم زیادی از محتواهای محبوب در Disney+ در دسترس کاربران قرار دارد؛ به طوری که این سرویس امکان دسترسی به صدها نسخه اصلی از برنامه‌های Disney+ و هزاران قسمت از محتواهای تصویری شرکت والت دیزنی را به همراه سایر برنامه­های رو به رشد فراهم می‌کند. فیلم‌های بلند، برنامه‌های تلویزیونی، محتوای کوتاه و مستندها همگی به راحتی قابل دسته‌بندی شدن و جست‌وجو هستند و برای پخش در یک صفحه نمایش بزرگ در خانه در دسترس هستند.

با تعدادی از برنامه­هایی که منحصرا متعلق به دیزنی می­باشند، از جمله دنیای سینمایی مارول و جنگ ستارگان، مشترکان هیچ کمبودی برای انتخاب محتوای مورد علاقه خود ندارند.Disney+  انتخاب‌های قانع‌کننده‌ای مانند Obi-Wan Kenobi، Marvel Studios’s Ms. Marvel، The Kardashians و موارد دیگر را برای مشترکین به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون‌های ال‌جی که دارای پلتفرم webOS هستند به کاربران این امکان را می‌دهد که در محتوای مورد علاقه خود یا هیجان صحنه‌های فیلم­های اکشن غرق شوند. برای ارائه حداکثر جزئیات از هر صحنه، فناوری LG OLED بهترین کیفیت تصویر در صنعت را به لطف نسبت کنتراست بی‌نهایت و سیاهی عمیق که توسط فناوری انقلابی پیکسل خود نورده OLED که نیازی به نور پس‌زمینه ندارد، ارائه می‌کند. تلویزیون‌های ال‌جی که با فناوری‌های صوتی Dolby Vision و Dolby Atmos سازگار هستند، تجربه‌ی تماشای فوق‌العاده‌ای را برای کاربران ارائه می‌کند.

علاوه بر این، ویژگی‌های تلویزیون هوشمند ال‌جی، از جمله هوش مصنوعی ThinQ و عملکرد جست‌وجوی جهانی ال‌جی در سراسر پلتفرم، به‌طور یکپارچه و کامل با Disney+ سازگاری دارند.

ال‌جی که همیشه در تلاش برای ارائه بهترین تجربه کاربری و انتخاب محتوای موجود است، اکنون برنامه +Disney را در تلویزیون‌های ال‌جی سازگار در بیش از ۹۰ کشور در سراسر جهان ارائه می‌کند.

# # #

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED  بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.