×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خواستار تصویب تغییرات پیشنهادی اساس‌نامه‌ی نصر تهران هستیم

در پی برگزاری نشست هیات عمومی صنف توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نصر تهران در بیانیه‌ای خواستار تصویب اصلاحات اساسنامه‌ی این سازمان که به تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده رسیده بود، شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در این بیانیه آمده است: «اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در مجمع عمومی فوق‌العاده که برای اولین بار از زمان تشکیل این سازمان در هشتم دی ‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شده بود، با تغییراتی در اساسنامه‌ی این سازمان با ۹۱ درصد رأی مثبت موافقت کردند. این تغییرات برآمده از اقتضائات زمانه و نیز تجربیات و بازخوردهای ۱۶ سال اجرای اساسنامه‌ی قدیمی در هیأت مدیره‌های مختلف بوده‌است.

تغییراتی که به تصویب مجمع رسید اگرچه سقف انتظارات بدنه‌ی صنف رایانه نیست اما حداقل‌های ضروری را برآورده‌ می‌کند. از آنجا که بر اساس ماده ۳۷ همین اساس‌نامه، این تغییرات «پس از کسب نظر» از هیأت عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور قابل اجرا هستند اظهارنظر در خصوص مصوبه مجمع عمومی تهران در دستور کار هیات عمومی مورخ ۲۵ خرداد قرارگرفته‌است.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به حق تصمیم‌گیری نمایندگان محترم استان‌های دیگر احترام گذاشته و تعامل و همراهی را تنها راه تعالی این سازمان می‌داند. به همین دلیل از اعضای هیات عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که متشکل از هیأت مدیره‌ی کلیه‌ی استان‌هاست انتظار دارد به خواست اعضای صنف در تهران احترام گذاشته و تغییرات پیشنهادی را به طور کامل به تصویب برسانند.

طبیعی است که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران خود را بخشی از کلیت نظام صنفی رایانه‌ای کشور می‌داند و به تعامل و حمایت از سازمان‌های استان‌های دیگر ادامه خواهد داد».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.