×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

آئین گرامیداشت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه اتکائی ایران معین با حضور علی استاد هاشمی معاون نظارت بیمه مرکزی ج.ا.ایران، علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ج.ا.ایران، محسن احمدی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره هلدینگ سبا، سادات میر عضو هیأت مدیره بیمه ایران، محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، جمع کثیری از مدیران اتکایی شرکت‌های بیمه‌ای و هیأت مدیره، مدیران و کارکنان بیمه اتکایی ایران معین برگزار شد.

کیوسک خبر ـ به گزارش روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین به نقل از هلدینگ سبا، در آغاز این مراسم مدیرعامل بیمه اتکایی ایران‌معین، ضمن تبریک نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت، گزارشی از دستاوردهای یکساله ارائه کرد.

مجتبی حیدری ضمن تقدیر از همکاری و تعاملات بیمه مرکزی ج.ا.ایران، شرکت های بیمه و همراهی و تلاش تمامی همکاران در مسیر دستیابی به اهداف تعیین شده، آغاز بیستمین سال فعالیت بیمه اتکایی ایران‌معین را برای این شرکت سال شکوفایی اعلام و تاکید کرد: به طور قطع با تلاش و همت مدیران و کلیه کارکنان در عرصه اتکایی داخلی و خارجی چابک و حرفه‌ای حرکت خواهیم کرد.

در بخش دیگری از گردهمایی فوق، علی بنیادی عضو هیأت عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ج.ا.ایران با ایراد سخنانی هدف گذاری شرکت اتکایی ایران‌معین را در راستای سیاست‌های وزیر اقتصاد، برشمرده و افزود: بیمه اتکایی ایران معین جزو اولین شرکت‌هایی است که در حوزه اوراق اتکایی که هم افزایی بازار بیمه و بورس کشور را در پی دارد و از ظرفیت بازار بدهی بهره می‌برد، اقدام کرده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

در ادامه محسن احمدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا نیز با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر از تلاش هیأت مدیره، مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت اتکایی ایران معین قدردانی نموده و حمایت همه جانبه هلدینگ سبا از طرح های نوآورانه شرکت بیمه اتکایی ایران معین نظیر؛ توسعه نرم افزاری بیمه‌گری اتکایی، ورود به عرصه تکافل اتکایی و پذیرش ایران معین نزد سازمان بورس و اوراق بهادار را اعلام و کسب بالاترین سرمایه ثبتی شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین بین شرکت‌های بیمه اتکایی را نشان از عزم و اراده سهامداران این شرکت برای ورود قدرتمند به عرصه اتکایی دانست.

وی ابراز امیدواری کرد، شاهد افزایش بازده سرمایه گذاری‌ها و رشد روز افزون پرتفوی اتکایی این شرکت در آینده نزدیک باشیم.

دیگر سخنران این مراسم محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، ضمن تبریک سالروز تأسیس شرکت اتکایی ایران‌معین از مدیران اتکایی شرکت‌های بیمه خواست آمادگی لازم جهت قبول و واگذاری اتکایی پسا تحریم را در شرکت های خود ایجاد کنند.

گفتنی است در جریان این رویداد از دودهه تلاش تخصصی شعله نوری مدیرکل اتکایی شرکت سهامی بیمه ایران و دبیر کمیته اتکایی سندیکای بیمه گران ایران، تقدیر به‌عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.