×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
جهش ۲۳۶درصدی سود خالص بانک سینا

بانک سینا اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ را منتشر کرد که بر اساس آن سود خالص تلفیقی این بانک نسبت به پایان سال ۱۳۹۹ با ۲۳۶ درصد رشد رو به رو شده است.
کیوسک خبر ـ به گزارش روابط عمومی بانک سینابه نقل از فصل بانک، بانک سینا که با نماد وسینا و سرمایه ۲۵٫۳۸۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از بانک های فعال در بازار سرمایه کشور است، خالص درآمد کارمزدی خود را در پایان سال گذشته به صورت حسابرسی نشده، ۴٫۱۰۸ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال اعلام کرده که نسبت به پایان سال ۱۳۹۹ معادل ۵۵ درصد رشد را نشان می دهد.
خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری این بانک خصوصی نیز در پایان اسفندماه ۱۴۰۰ برابر با ۲۰٫۹۰۷ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال اعلام شده که نشان دهنده رشدی معادل ۶۹ درصد است.
در عین حال جمع درآمدهای عملیاتی وسینا، ۳۳٫۸۸۱ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال به ثبت رسیده که نسبت به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹ نمایانگر رشدی ۷۴ درصدی است.
اطلاعات منتشرشده از سوی بانک سینا حاکی از آن است که این بانک خصوصی بورسی ۱۵٫۰۸۳ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال سود خالص تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل، ۲۳۶ درصد بیشتر شده است.
سود پایه هر سهم وسینا هم در پایان سال ۱۴۰۰ معادل ۵۵۴ ریال گزارش شده که نسبت به پایان سال ماقبل، ۲۴۲ درصد جهش داشته است.
این گزارش حاکی است، سود خالص هر سهم بانک سینا نیز با رشدی معادل ۲۳۶ درصد، ۵۹۴ ریال به ثبت رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.