×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود و با مشارکت کارکنان، ۱۵۰۰ بسته معیشتی را میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه این رویداد که توسط موسسه خیریه حضرت رقیه (س) انجام شد، ضمن تاکید بر حمایت از موسسات خیریه گفت: باتوجه به تاکیدات مدیرعامل ایران‌خودرو و حضور فعال کارکنان در موسسات خیریه، حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار را افزایش خواهیم داد.
امیرهوشنگ روشن‌آزاده افزود: ایران خودرو در کنار توجه به معیشت کارکنان، از خانواده های کم‌برخوردار حمایت خواهد کرد.
وی گفت: موسسه خیریه حضرت رقیه (س)، بیش از ۱۷ سال سابقه خدمت دارد و پنج هزار نفر از کارکنان ایران‌خودرو عضو این صندوق هستند که بیش از ۵۰۰ خانوار را تحت پوشش و حمایت خود قرار داده‌اند.
وی با بیان‌این که حمایت ایران‌خودرو از موسسات خیریه تداوم خواهد داشت، گفت: موسسه خیریه حضرت رقیه (س) کمک های متعددی در حوزه های درمانی، تحصیلی، پوشاک، تامین جهیزیه، ودیعه مسکن و اکرام ایتام و معلولان ارایه می دهد.
گفتنی است، در این مرحله ۱۵۰۰بسته معیشتی شامل ۱۱ قلم خوراکی با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه (س) و حوزه امور ایثارگران و خانواده شهدا تهیه و میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.