×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۵ تیر , ۱۴۰۳

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در همایش آموزشی فرهنگی این شرکت ، ضمن گرامیداشت سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی ، با اشاره به رشد ۳۲ درصدی تولید حق بیمه در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: بر اساس آمار ، حق بیمه تولیدی بیمه ایران در ابتدای سال۱۴۰۱، ۳۶ هزار میلیارد تومان و خسارت پرداخت شده ۱۹ هزار میلیارد تومان بود که این ارقام در پایان سال با رشد ۳۲ درصدی در فروش و ۴۹ درصدی در خسارت به ارقام ۴۸ هزار میلیارد تومان در فروش و ۲۹ هزار میلیارد تومان در خسارت رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی این همایش را مهمترین مجمع مدیران و فرصتی طلایی برای بیان راهبردهای تدوین شده شرکت برشمرد و تاکید کرد: برگزاری این همایش اهمیت بالایی در تقویم رویدادهای شرکت دارد و به نظر من هم تراز یک مجمع غیررسمی با رویکرد واقع بینانه است.
وی افزود : مدیران ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، با تغییر رویکرد ها و روشهای سنتی به رویکرد نوآورانه و خلاقانه ، ضمن بهبود کسب و کار شرکت و حرکت در بستر فناوری ، ابزارهای لازم برای رشد و توسعه شرکت را فراهم کردند.
مدیر عامل بیمه ایران ، ملزومات این توسعه را ، گسترش فروش ، ایجاد محصولات جدید بیمه ای ، توسعه ابزارهای مبتنی بر فناوری های نوین ، توسعه پیشخوان ها با هدف تسهیل مدیریت بر عملکرد و استفاده از دیتا ها و ایجاد توان قابل درک برای مشتری در خدمات پس از فروش عنوان کرد و بیان داشت :بیمه ایران علی‌رغم دولتی بودن ، توانست با اتخاذ تدابیر، اصلاح روش‌ها و مکانیزه کردن خدمات ، افزایش ظرفیت ها و توجه به نیاز های معیشت همکاران، در مسیر توسعه خدمات پس از فروش و توجه به مشتریان و ذینفعان به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.
شریفی گفت: هدف اصلی و سیاست راهبردی شرکت ،ارائه خدمات بهینه و آسان سازی روش های پرداخت خسارات و در نهایت خدمت رسانی هرچه بیشتر به آحاد جامعه است .
بیمه ایران در سال گذشته با ایجاد سامانه بیمه ایران من تحول بزرگی در مسیر خدمت رسانی ایجاد کرد ، این سامانه با تغییر نگرش ها و رویکردهای ذهنی ، توانست توفیقات زیادی در مسیر بیمه‌گری هوشمند و دیجیتال ، ایجاد کند.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران نگاه اخلاق مدارانه در ارتباطات انسانی و در برخورد با مردم و مشتریان را مهمترین انتظار خود از همکاران عنوان و تاکید کرد: ما در سال جاری با توسعه خدمات بیمه گری هوشمند ، و راه‌اندازی سامانه درمان پلاس ، ایجاد پیشخوان ها ی مدیریتی جدید ، سیاست و استراتژی خدمت بی منت به مردم عزیز کشورمان را بیش‌از از گذشته عملی خواهیم کرد .
امیدوارم همکاران ما ، از داشبورد تدبیر که اقدام بسیار نوآورانه‌ای بود ، استفاده بیشتری نمایند.
گفتنی است در این همایش ، دکتر خدامی معاون هماهنگی امور استانها ، شعب و نمایندگی ها ، ضمن تبیین برنامه های سال جاری ، گزارش کاملی از اقدامات و برنامه های توسعه سهم بازار، توسعه و بهبود روند خدمت رسانی به مردم و ترویج بیمه گری هوشمند و دیجیتال ، ارائه نمود و در ادامه قاسم رمضانپور معاون توسعه مدیریت و منابع بصورت ویدیو کنفرانس در این جلسه شرکت نمود و گزارشات کاملی از ساختار های مالی شرکت و اجرای عدالت در پرداخت بهره‌وری به کارکنان ارائه داد ، احمد صفرزاده معاون فنی شرکت نیز ، در این همایش فرهنگی آموزشی ، گزارشی از عملکرد فنی شرکت در رشته های مختلف بیمه ای در سال گذشته ، ارائه نمود و برنامه های پیش رو را برای حاضران تشریح کرد و در پایان این جلسه ، از مدیران شعب برتر تقدیر به عمل آوردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.