×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
بکام: برگزاری جام‌جهانی در زمستان به سود انگلیس است

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از مترو، دیوید بکام می‌گوید زمان برگزاری جام جهانی در قطر می‌تواند مزیت ویژه ای برای انگلیس فراهم کند زیرا مردان گرت ساوت‌گیت به دنبال پایان دادن به انتظار ۵۶ ساله برای قهرمانی در مسابقات بزرگ هستند.
“سه شیرها” چهار سال پیش در روسیه به نیمه نهایی رسیدند و سال گذشته در فینال یورو ۲۰۲۰ در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شدند. این تیم در لیگ ملت های اروپا نمایش ضعیفی داشت اما انگلیس همچنان در میان شانس‌های قهرمانی در جام جهانی قرار دارد.
بکام که در سه جام جهانی حضور داشت و ۱۱۵ بازی ملی برای این تیم انجام داد می گوید برگزاری جام جهانی در زمستان به سود فوتبال انگلیس است. او گفت: شخصاً احساس می کنم، برای تیم ما، این یک فرصت بزرگ است.  ما هرگز  در تورنمنت‌های قبلی خستگی را بهانه نکردیم، اما راستش را بگوییم، ما به پایان یک فصل طاقت‌فرسا در لیگ برتر رسیدیم که سخت‌ترین لیگ جهان است.  بازیکنانی که به این مسابقات می آیند در اوج خود هستند، آنها در میانه راه خود هستند. هیچ دلیل و بهانه ای وجود ندارد که آنها در اوج بازی خود نباشند.
او در ادامه گفت: برای بازیکنان ما، این یک فرصت بزرگ است. ما یک تیم جوان داریم که برای مدت طولانی با این بازیکنان بوده است. من واقعا عاشق تماشای بازی این تیم انگلیس هستم. آنها هیجان انگیز هستند و با اشتیاق بازی می کنند
بکام همچنین تیم فعلی “سه شیر” را بسیار دوست‌داشتنی توصیف کرد و از بازیکنانی مانند مارکوس راشفورد و رحیم استرلینگ به دلیل تلاش‌های خارج از زمین برای تعامل با هواداران در مورد نژادپرستی و سایر مسائل اجتماعی، تمجید کرد. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.