×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

در حساسترین دیدار هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال، تیم‌ صدرنشین بنفیکا به مصاف پورتو می‌رود. سرمربی بنفیکا امروز به سئوالی درباره برنامه‌اش برای مهار مهدی طارمی پاسخ داد.

به گزارش کیوسک خبر، هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال فردا و با دیدار تیم‌های پورتو و بنفیکا آغاز می‌شود. امتیاز این مسابقه حساس و سرنوشت ساز که از ساعت ۲۲:۴۵ در ورزشگاه «دراگائو» پورتو آغاز خواهد شد، برای هر دو تیم حیاتی است و می‌تواند حتی در معادلات تعیین قهرمان این فصل تاثیرگذار باشد.

بنفیکا که در سه فصل اخیر طعم قهرمانی را نچشیده است، در این فصل عملکرد خوبی از خود نشان داده و در ۹ مسابقه، صاحب ۸ پیروزی و یک تساوی شده است. بنفیکای شکست ناپذیر در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پورتو هم با ۲۲ امتیاز به دنبال بنفیکا در بالای جدول است.

پیروزی پورتو در این مسابقه می‌تواند به بازگشت این تیم به صدر جدول و رقم زدن نخستین باخت بنفیکا منتهی شود؛ اتفاقی که در ادامه بر تعیین قهرمان لیگ این فصل پرتغال هم سایه خواهد انداخت. از سوی دیگر باخت پورتو و یا تساوی در این بازی خانگی، بنفیکا را در صدر جدول حفظ می‌کند.

«راجر اشمیت» سرمربی بنفیکا امروز در نشست خبری پیش از بازی با پورتو حضور یافت و آخرین وضعیت تیمش را برای این مسابقه تشریح کرد. او در خلال صحبت‌هایش با سئوالی درباره نحوه مهار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو مواجه شد و به این سئوال هم پاسخ داد.

بازی مرگ و زندگی برای پورتو/ برنامه بنفیکا برای مهار طارمی چیست؟
راجر اشمیت
اشمیت با بیان اینکه تیمش بازیکن مصدوم ندارد، گفت: فکر می‌کنم این اولین باری است که همه را تمرین کرده‌ایم. هیچ مصدومی وجود ندارد، همه آنها آماده هستند. نرس هم آماده است، دیروز او با تیم تمرین کرد. فکر می‌کنم او قبلاً کیفیت خود را در این فصل نشان داده است. ما این کار را انجام خواهیم داد. مراقب او هستیم و خوشحالیم که همه بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی بنفیکا درباره نقاط ضعف و قوت پورتو تاکید کرد: آنها یک تیم عالی هستند، با کیفیت فردی زیاد. آنها به بازی با یکدیگر عادت کرده‌اند. پورتو در چند سال اخیر یک مربی داشته و این به آنها ثبات زیادی می‌دهد. این تیم در حمله و همچنین در خط میانی و دفاع بسیار خوب است. آنها گل‌های زیادی دریافت نمی‌کنند و تیم بسیار کاملی هستند. این یک بازی با سطح بالا خواهد بود و نتیجه بستگی به اتفاقات بازی در زمین دارد.

اشمیت همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا استراتژی خاصی برای مهار طارمی و توقف خط حمله پورتو دارید؟ گفت: بخشی از استراتژی ما این است که به کیفیت حریفان خود احترام بگذاریم، اما این چیز جدیدی نیست. ما در این فصل مقابل تیم‌های بسیار خوبی بازی کرده‌ایم. برنامه ما این است که بازی خود را انجام دهیم، رفتار تاکتیکی بدون اشتباه داشته باشیم، سازماندهی شده و متصل باشیم، به خصوص در برابر حملات واقعاً خوب پورتو. این وظیفه کل تیم است، فرصت ندادن، در اختیار داشتن فضا و حفاظت از عمق. ما قبلاً نشان داده‌ایم که می‌توانیم مقابل بازیکنان بزرگ بازی کنیم و باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، همچنین «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری در واکنش به ترس بازیکنان بنفیکا از بازی در ورزشگاه خانگی پورتو گفت: برای من مهم این است که پورتو خوب باشد. کنترل حریف در اختیار من نیست.

کونسیسائو در خصوص غایبان احتمالی پورتو گفت: هنوز مطمئن نیستیم که ژائو ماریو و گالنو با ما خواهند بود یا نه.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.