×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تاسیسات بنادر و فرودگاه های کیش

مهدی کشاورز از بخش سوخت رسانی فرودگاه کیش،اپرون فرودگاهی وضعیت بندر تجاری، اسکله ۳۵ هزار تنی و شرایط موجود بازدید کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان ضمن بازدید از طرح های نیمه تمام در فرودگاه و بندرگاه به همراه جمعی از مدیران و معاونان خود، دستوراتی در خصوص تسریع فعالیت ها و اجرای برنامه های مدون صادر کرد.

بر اساس این گزارش مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از سوله و تاسیسات تخلیه بار به خشکی با مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع که به تازگی به بهره برداری رسیده است دیدن کرد.

به گفته مسئولان بندرگاه کیش این تجهیزات که هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در بر داشته، شامل ۲ جرثقیل دروازه ای و ۱ جرثقیل ریلی جهت حمل بار تا سقف ۵ تن می باشد که در راستای ایجاد ایمنی و تسریع درتخلیه بار لنج ها همچنین جلوگیری از ماندن بار در معرض آفتاب ، باد و باران ساخته شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در این بازدید از چگونگی به کارگیری کانال تاسیساتی ساخته شده جهت انتقال آب اینتک شرکت آب و برق و مجهز به خطوط اطفاء حریق به طول ۲۲۵ متر مطلع شد.وی از تجهیزات حفاظت کاتودیک مربوط به اسکله ۳۵ هزار تنی نیز بازدید کرد که با لایروبی و بهره برداری از آن امکان پهلوگیری کشتی های بزرگ تجاری و صنعتی با آبخور ۱۳ متر فراهم خواهد شد.

در این بازدید ایجاد یک جزیره مصنوعی که پیشتر مقرر بود با مواد حاصل از لایروبی اسکله ۳۵ هزار تنی انجام شود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.