×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

سرخپوشان تهرانی که با صدرنشینی لیگ برتر به تعطیلات رفتند در این مدت اتفاقات ریز و درشتی را شاهد بودند که مهمترین آن برگزاری جلسات بین بازیکنان و مسئولان باشگاه و البته سرمربی تیم بود!

به گزارش کیوسک خبر، پایان زودهنگام رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی فوتبال ایران باعث بازگشت ملی پوشان از کشور همسایه شد تا پس از چند روز استراحت در خدمت تیم‌های باشگاهی خود باشند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات ترجیح داد ۹ نفر را از بین سه تیم باشگاهی لیگ برتر ایران بین مسافران جام جهانی قرار دهد.

باشگاه‌های استقلال با سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی و سپاهان اصفهان با پیام نیازمند و رامین رضائیان در جام جهانی نماینده داشتند اما باشگاه پرسپولیس با حضور علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری و مهدی ترابی بیشتر از دو رقیب خود در لیگ برتر ایران نماینده داشت تا بازگشت آنها کمک زیادی برای پیشبرد اهداف کادرفنی سرخپوشان برای شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد.

تعطیلات پرسپولیس با حاشیه‌های اقتصادی

پرسپولیس با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل مس کرمان به عنوان صدرنشین به تعطیلات فوتبال باشگاهی در ایام برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ رفت تا شاید رنگ آرامش را ببیند اما آغاز تمرینات این تیم پس از چند روز استراحت با حاشیه همراه شد.

سرخ‌ها از ۲۱ آبان ماه تمرینات خود را آغاز کردند اما بدهی اندک باشگاه بابت قراردادهای فصل جاری خشم اعضای تیم را به همراه داشت تا دست به اعتصاب بزنند و تمرین نکنند. گل محمدی نیز با نا رضایتی از رفتار باشگاه به بازیکنان خود حق داد و آنها را همراهی کرد تا نشان دهد چندان دل خوشی از اتفاقات اخیر ندارد.

دبی کنسل، تهران فعال!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تعطیلات میان فصل همچون ابتدای فصل عمل کرد! او نتوانست شرایط را در پاییز فصل جاری برای برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس در دبی فراهم کند تا این تیم در تهران اردو بزند و بازی‌های دوستانه اش را با تیم‌های مختلف برگزار کند.

کمیته انضباطی فعال شد

در روزهای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که کانون توجهات روی تیم ملی فوتبال بود حاشیه در اردوی پرسپولیس موج می‌زد. اعتصاب از تمرین کردن بهانه‌ای شد تا باشگاه پرسپولیس امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا را فرا خوانده و در کمیته انضباطی از آنها توضیح بخواهد. آنها یحیی گل محمدی را نیز بابت استوری حاشیه‌ای درباره رفتار بازیکنان تیم ملی ایران را نقره داغ کردند و درصد قابل توجهی از قراردادش را جریمه کردند.

از جلسات مشکوک تا تغییر گل‌محمدی/تنها ابهام برای دیدار با استقلال

بازی‌های دوستانه برای شبیه سازی دربی

شاگردان یحیی گل محمدی اولین بازی تدارکاتی خود در ایام جام جهانی ۲۰۲۲ را با باخت دو بر صفر مقابل مس کرمان پشت سر گذاشتند. آنها در ادامه با یک گل پیکان را شکست دادند و در بازی بعدی مقابل تیم دسته اولی شمس آذر قزوین با تساوی دو – دو متوقف شدند. این تیم در بازی اخیرش مقابل فجرسپاسی قرار گرفت که آنها را دو بر یک شکست دادند.

حسن ختام با سپاهان

برگزاری اردوی سپاهان در تهران باعث شد تا پرسپولیس تصمیم به برگزاری بازی دوستانه با این تیم بگیرد. دو رقیب جدی در مسیر قهرمانی فصل جاری لیگ برتر آخرین بازی دوستانه خود را قبل از آغاز مجدد لیگ برتر برگزار خواهند کرد.

خوش خبری با ملی پوشان

بازیکنان ملی پوش پرسپولیس از سه شنبه گذشته به تمرینات این تیم بازگشتند و با سلامتی کامل در تمرینات حاضر شدند تا نشانه‌های امید را در دل کادر فنی روشن کنند و یحیی را امیدوار به شروع موفق با برد در دربی کند.

از جلسات مشکوک تا تغییر گل‌محمدی/تنها ابهام برای دیدار با استقلال

سرلک تنها مجهول مصدوم!

میلاد سرلک هافبک تأثیرگذار پرسپولیس تنها مصدوم روزهای جاری این تیم است. با این حال کادر پزشکی به یحیی گل محمدی قول داده اند او را به دیدار با استقلال خواهند رساند و مشکلی نخواهد داشت اما یحیی همچنان نگران وضعیت هافبک مورد علاقه اش است تا شرایط بازی کردن در جدالی سخت با استقلال تهران را پیدا کند.

تغییر در گل محمدی

رفتارهای بی کلام سرمربی سرخپوشان هم البته یکی از اتفاقات قابل توجه تعطیلات بود. او با تغییراتی که در چهره اش داد در تمرینات سکوت بیشتری را در پیش گرفت و کمتر مصاحبه کرد. با این حال پس از چند هفته تغییر ظاهری در صورت گل محمدی که با محاسن بلندتر از همیشه همراه بود، او تصمیم گرفت مجددا به شرایط قبل برگردد و به تغییرات پایان دهد!

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را در حالی ادامه می‌دهد که بدون هیچ محرومیتی در لیست بازیکنان خود باید مقابل استقلال در ۲۹ اذر ماه در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بازی کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.