×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای رتبه بندی معلمان از اواخر شهریور

نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت:در رتبه بندی معلمان ۱۰ سال فقط شعار داده شد و اکنون که تصویب شده این موضوع پایان شهریور ماه امسال‌ اجرایی خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر، یوسف نوری در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های شرقی استان کرمان شامل بم، نرماشیر، فهرج و ریگان گفت: در سفر ریاست جمهور هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان کرمان در نظر گرفته شده است و مقرر شد در سفر رییس جمهور به کرمان تا ۳۵۰ مدرسه کانکسی حذف شود و همچنین ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مدارس خیر ساز گذاشته شد.

وی افزود:بنای ما بر این است تا آموزش و پرورش را به سمت کار صحیح ریل گذاری کنیم و به همین منظور باید دانشگاه فرهنگیان که به مدرسه کوچک تبدیل شده است را به یک دانشگاه جامع تبدیل کنیم.

نوری با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان گفت: در بحث رتبه بندی معلمان مدت ۱۰ سال فقط شعار داده شد و اکنون که تصویب شده این موضوع پایان شهریور ماه امسال‌ اجرایی خواهد شد.

به گفته وی در طرح رتبه بندی معلمان تدابیری اندیشیده شده تا معلمان از این قانون به نفع ارتقای نظام تعلیم و تربیت و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای خودشان استفاده کنند.

وی افزود: گسترش هنرستان‌ها در چهار شهرستان شرقی استان کرمان جزو الزامات قرار دارد و انتظار می‌رود در این شهرستان‌ها با توجه به زیرساخت‌های موجود مجتمعی با رویکرد هنرستان احداث گردد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بازار، وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره چگونگی حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: تعطیلی مدارس بزرگترین اشتباه است، زیرا مدارس آخرین مکانی هستند که به دلیل این بیماری باید تعطیل شوند بنابراین در سال تحصیلی جدید مدارس با حفظ و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی حضوری خواهند بود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.