×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ابراز رضایت رییس سازمان بازرسی از عملکرد اموال تملیکی قم/ تغییرات چشمگیری در انبارها صورت گرفته است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در جریان سفر اخیر حجت‌ الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی به استان قم، ذبیح الله خداییان رییس بازرسی کل کشور در جلسه شورای قضایی این استان نسبت به وضعیت انبارهای اموال تملیکی قم و ساماندهی مطلوب آنها ابراز رضایت نمود.

خداییان اظهار کرد: طی بازدیدی که از انبارهای اموال تملیکی استان قم داشته‌ایم و همچنین طبق بازرسی‌های قبلی، وضعیت فعلی انبارهای مذکور قابل قیاس با گذشته نیست و تغییرات چشمگیری در این انبارها صورت گرفته و شاهد ساماندهی مطلوبی طی این بازدیدها بودیم، به طوری که اکثر کالاها تنها مربوط به سال گذشته و جاری بوده است.

وی با اشاره به پرونده کلان پارچه‌های موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان و تعیین تکلیف سریع آن عنوان نمود: حدود ۲۳۰۰ طاقه پارچه به ارزش ۲۰ میلیارد تومان، یک سوم فضای انبارهای مذکور را اشغال کرده که پرونده آن در تعزیرات است و هنوز رای قطعی برای آن صادر نشده که در همین راستا طی تماسی با دکتر احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، بر صدور حکم قطعی و تعیین تکلیف این پرونده‌ با قید فوریت تاکید شده است.

رییس بازرسی کل کشور در این جلسه با بیان اینکه علاوه بر ۴۳۰ پرونده مربوط به تعزیرات، دو پرونده دیگر نیز مربوط به دادگستری است، از امین حسین رحیمی وزیر دادگستری تقاضای نمود تا به صورت فوق‌العاده پرونده‌های مربوط به تعزیرات مختومه شود.

این موضوع طی همین جلسه مورد تاکید رییس قوه قضاییه نیز قرار گرفت و وی اظهار کرد: تکلیف این ۴۳۰ پرونده را روشن کنید، طبق شواهد بازدید کنندگان اگر این ۲۰ میلیارد پارچه خارج شود حدود نیمی از فضای انبار خالی می‌شود.

در همین راستا وزیر دادگستری نیز اعلام نمود که رای بدوی پرونده مذکور صادر شده و اکنون در فرایند تجدید نظر قرار گرفته که به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.