×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز حرکت جسورانه پاکسان برای تحول

شرکت پاکسان با توجه به سابقه طولانی خود در بازار در حوزه برندینگ تصمیم به تحول گرفته است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، پس از تغیرات مدیریتی اخیر این مجموعه، برای همگام شدن با نیازهای بازار اقدام به تغییر و تحول در حوزه بازاریابی و برندینگ خواهد کرد.

به همین منظور جلسه هم اندیشی با موضوع ارزیابی سیاست ها و فرایندهای بازاریابی و برندینگ شرکت پاکسان با حضور مدیران ارشد شرکت و تعدادی از متخصصان حوزه بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، رسانه و تولید محتوا روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه سال جاری در این مجموعه برگزار شد.

در این جلسه مهدی صولی سرپرست شرکت پاکسان، با تاکید بر ضرورت توجه به ارتقا نشان های شرکت پاکسان درخصوص هدف تشکیل این جلسه گفت: جهان پیرامون ما همواره دستخوش تغییر است و کسب و کارهایی که نتوانند خود را با این تغییرات همگام کنند قطعا دچار بحران خواهند شد. نمونه های بسیاری از آن را در دنیا سراغ داریم که به واسطه بی توجهی به تغییرات از چرخه صنعت و تولید خارج شده اند. به همین منظور باتوجه به اینکه پاکسان یک برند ملی است و جزو سرمایه های ارزشمند کشور است باید تمام تلاش‌مان را جهت حفظ و ارتقا این برند ملی بکار بگیریم.

صولی در پایان ضمن قدردانی از حضور مدعوین و مشارکت همکاران در جلسه ارزیابی سیاست ها و فرایندهای بازاریابی و برندینگ شرکت پاکسان، برگزاری این نشست را سرآغاز حرکت رو به جلوی پاکسان در حوزه برندینگ عنوان نمود و بر اجرای استراتژی های مختلف در راستای ایجاد تحولات اثربخش در برندهای این مجموعه تولیدی با سابقه صنعت شوینده تاکید نمود.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.