×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
طرح بیمه رازی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

شرکت بیمه رازی ، طرح فروش بیمه نامه خودرو اقساطی را برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی  با همکاری بانک رفاه و شرکت رایتل اجرا کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه رازی ، دراین طرح بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند با مراجعه مستقیم به کلیه نمایندگان شرکت بیمه رازی با کمترین پیش پرداخت ، بدون چک ، ضامن یا هر نوع تشریفات بانکی ، برای خود و یا اعضای خانواده با اقساط بلند مدت بیمه نامه خودرو خریداری کنید.

شرکت بیمه رازی با هدف  قدردانی وحمایت از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا  ، سعی دارد چالش خرید بیمه نامه اجباری شخص ثالث را برای آنها رفع نماید.

بیمه رازی برای تسهیل در فروش و آسوگی خاطر بیمه گذار بابت پرداخت اقساط ماهانه در قراردادی با بانک رفاه این امکان را ایجاد کرده است تا بدون نیازبه پرداخت مستقیم از سوی بیمه گذار ،  بانک رفاه به طور خودکار هر ماه اقساط رو از حقوق یا مستمری تامین اجتماعی کسر نماید.

بیمه رازی دراین باره اعلام کرد : این شرکت به پاس یک عمر خدمت شرافتمندانه ، همیشه سپاسگزارتان هست و آرامش و آسایش شما بازنشستگان ومستمری بگیران محترم، برای ارایه خدمات سریع و  با کیفیت به شما و خانواده محترمتان بهترین بهانه برای ما است .

یاد آور می شود: از همین امروز، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می توانند با در دست داشتن کارت ملی و ارایه شماره مستمری با مراجعه به نمایندگان بیمه رازی در سراسر کشور بیمه نامه شخص ثالث خود را با ۱۰ درصد پیش پرداخت و اقساط بلند مدت خریداری کنند.

مرکز ارتباط بیمه رازی ۰۲۱۸۱۹۴۲ آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات احتمالی می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.