×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،علی اصغر دادخواه با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا و لزوم برنامه‌ریزی به ‌منظور ارایه خدمات غیرحضوری به مردم، حذف مراجعات حضوری مخاطبان برای دریافت خدمات را از برنامه‌های مهم سازمان تامین اجتماعی در استان برشمرد.
وی اضافه کرد: بر همین اساس ۳۰ خدمت مهم و پرمخاطب تامین اجتماعی استان قم از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir قابل‌ارائه است.
وی با بیان این‌که مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به شماره ۱۴۲۰ نیز آماده ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به مردم است، خاطرنشان کرد: تمام این زیرساخت‌ها به ‌منظور حفظ سلامتی مردم و مخاطبان تامین اجتماعی آماده شده و دیگر برای دریافت خدمات ۳۰ گانه نیاز به مراجعه حضوری نیست.
دادخواه تاکید کرد: کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند بدون خروج از منزل، هم از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir و هم از طریق سامانه تلفنی ۱۴۲۰ تمام درخواست‌های خود را از تامین اجتماعی استان قم به ثبت برسانند و پیگیری کنند.
وی افزود: براساس این طرح، دوشنبه هر هفته یک سرویس غیرحضوری و نوین، به بیمه‌شدگان و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌شود.
وی با بیان این‌که دو سرویس پرداخت هدیه ازدواج و ثبت خاتمه کفالت فرزندان اناث، در هفته اول  و دوم از رونمایی طرح ۳۰۷۰، عملیاتی شد گفت: تا پایان بهمن ماه جاری، با راه اندازی ۳۰ سرویس کاملا غیرحضوری، ۷۰درصد مراجعات به شعب تامین اجتماعی حذف و بر همین اساس این طرح، ۳۰۷۰ نامگذاری شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.