
با تلاش مجدانه کارشناس خسارت شعبه بیمه تعاون در کرمانشاه، تقلبی در پرونده خسارت با رقمی قابل توجه شناسایی و متوقف شد و در همین راستا مدیرعامل شرکت، از این کارشناس به پاس دقت و همت وی تقدیر به عمل آورد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در پی اعلام خسارت با رقمی قابل توجه در استان کرمانشاه، کارشناس خسارت این شعبه با رویکردی مسئولانه، بررسیهای میدانی و مستندات پرونده را آغاز کرد و نتایج تحقیقات نشان داد که در این پرونده، جابهجایی و ارائه اطلاعات خلاف واقع صورت گرفته و مستندات ارائهشده برای دریافت خسارت معتبر نبوده است.
در همین راستا، سید روحاله علیپور یزدی، مدیرعامل بیمه تعاون، ضمن قدردانی از این اقدام حرفهای، تأکید کرد: حفظ امانت بیمهگزاران و مقابله با هرگونه تقلب، از اصول مهم اصلی شرکت بوده و نقش کارشناسان دلسوز در تحقق این هدف بیبدیل است.
وی با اهدا لوح تقدیر، از همت و دقت کارشناس خسارت شعبه کرمانشاه که با تلاش خود توانست این تخلف را شناسایی کند، قدردانی کرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=281996