×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ شهریور , ۱۴۰۴

در دنیای رقابتی امروز، موفقیت در کسب و کار نیازمند استراتژی‌های هوشمندانه و تیم‌های همدل است، موفقیت محمدباقر تیزمغز از نمایندگان برجسته بیمه رازی، نمونه‌ای درخشان از این رویکرد است که با تکیه بر کار گروهی، اعتماد سازی برای مشتری، حفظ مشتری و حرکت در مسیر خرده فروشی با نگاه ویژه به بیمه نامه های سود ده و توسعه شبکه فروش خود موفقیت چشمگیری داشته باشد

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی: محمدباقر تیزمغز، نماینده فعال بیمه رازی که از سال ۱۳۹۴ همکاری خود را با این شرکت آغاز کرده است ، در دور چهارم جشنواره فروش بیمه رازی با صدور بیش از ۹۰۰ بیمه نامه آتش سوزی تا کنون توانسته است عملکرد جشمگیری داشته باشد. در همین راستا این نماینده فعال رمز موفقیت خود را هدفمندی در فروش، کار گروهی و کار تیمی موثر با همکاران خود می داند.

تیزمغز برگزاری جشنوارها‌ی فروش رقابتی را کاتالیزور انگیزه‌ها برای شبکه فروش عنوان کرد و افزود: بیمه رازی با برگزاری جشنواره‌های فروش انگیزشی، نقش مهمی در ایجاد حس رقابت سالم و رشد نمایندگان و ایجاد انگیزه های لازم برای فروش بهتر دارد. با توجه به رویکرد فروش خُرد و نقدی و حرکت به سمت صدور بیمه نامه های سودده انگیزه خوبی برای شبکه فروش ایجاد می شود و همین وجود جشنواره و ایجاد حس رقابت با سایر شرکت‌ها، و همچنین حس همراهی و پشتیبانی شرکت بیمه رازی، این جشنواره‌ها را بسیار جذاب تر می کند

وی استراتژی خود را در صدور و فروش بیمه نامه جامعه هدف مشخص و قدرت اعتماد سازی مشتریان و تبلیغات کلامی و رو در روعنوان کرد و ادامه داد: یکی از نکات کلیدی در موفقیت تیم، هدف‌گذاری دقیق بر روی جامعه هدف مشخص بوده است. استفاده از تبلیغات کلامی و اعتماد سازی بین مشتریان ، به عنوان یک ابزار قدرتمند، در مسیر هموار کردن این امر بسیار کمک‌کننده بود.

تیزمغز افزود: شرایط در ابتدا برای ما به کندی پیش می‌رفت اما آهسته آهسته با اعتماد سازی و حفظ مشتریان و حرکت به سمت خرده فروشی و نقد فروشی ، و معرفی و تبلیغ ما توسط خود بیمه‌گذاران، فروش ما سرعت گرفت و این نشان‌دهنده قدرت اعتماد و رضایت مشتری است.

نماینده بیمه رازی در ادامه تاکید کرد : موفقیت پایدار این نمایندگی در فروش و حفظ مشتریان، بر پایه اعتماد سازی بنا شده است. این رویکرد باعث شده است که تقریبا مشتریان به صورت “باینری” و با هم‌افزایی، هر روز افزایش یابند. این پدیده به معنای تکثیر مشتریان از طریق رضایت و معرفی مشتریان قبلی است که یک چرخه رشد پویا را ایجاد می‌کند.

او موفقیت نمایندگان را در کار گروهی و استراتژی‌های روشن،دانست و اضافه کرد: برگ برنده دفتر نمایندگی کار به صورت گروهی و با همراهی تمامی همکاران اتفاق می‌افتد. با مشخص شدن استراتژی و راهبرد روشن، و تقسیم وظایف بین همکاران، هماهنگی و اثربخشی افزایش می‌یابد. کار‌گروهی، مشورت، پشتیبانی و کار تیمی، بزرگترین نقطه قوت ماست و این جمله، چکیده فرهنگ کاری موفق این تیم است.

این نماینده فعال تاکید کرد : تعیین میزان فروش، شناخت جامعه هدف و حفظ مشتریان و بیمه‌گذاران فعلی، در کنار ایجاد انگیزه مستمر برای همکاران و بیمه‌گذاران، مسیر فعالیت‌ها را تسهیل و سرعت کار را می‌افزاید. این رویکرد چندوجهی، تضمین کننده رشد پایدار و مداوم است.

محمد باقر تیز مغز در پایان با اشاره به نقش حیاتی بیمه رازی در وفاداری مشتریان تاکید کرد ، همراهی شرکت بیمه رازی در زمینه‌های مختلف بیمه‌ای می تواند نقش مهم و حیاتی در حفظ و ایجاد حس اعتماد در بیمه گذاران و مشتریان ما داشته باشد .وقتی سرعت در پرداخت خسارت‌ها و احترام و پیگیری امور بیمه‌گذاران با تسهیل ب تسریع بهتری از سوی ستاد انجام شود نه تنها در حفظ و وفاداری بیمه‌گذاران نقش اساسی دارند، بلکه به نمایندگان نیز در فروش بیشتر و رشد و نامی کردن شرکت بیمه رازی کمک شایانی می‌کنند.

و در نهایت همه همکاران عزیز و نمایندگان گرامی بیمه رازی باید بدانند که کار تیمی و تیم سازی ، استراتژی‌های مشتری‌مداری مسیری موفقیت آمیز برای فروش بهتر است و بهره‌گیری از طرفی حمایت‌های شرکت مادر نیز منجر به ایجاد یک شبکه فروش پویا و وفادار خواهد شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.