×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۹ تیر , ۱۴۰۴

افزایش کیفیت ارائه خدمات بیمه ای شرکت بیمه آسیا به سازمان امور مالیاتی با هدف ارتقاء رضایت مندی بیمه شدگان صورت می پذیرد.
به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه¬ آسیا در دیدار با سید محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ضمن بیان خدمت رسانی به بیمه شدگان این سازمان در دوره جنگ ۱۲ روزه ، بر جلب رضایت مشتریان با تسهیل در فرآیندها و پرداخت به موقع خسارات تاکید کرد.
در این دیدار، سید محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز ضمن قدردانی از برگزاری گردهمایی سالانه مشترک، سهولت و سرعت در بررسی اسناد درمانی بیمه شدگان این سازمان با راه اندازی سامانه سیناد و افزایش کیفیت خدمات را یکی از بسترهای مهم جهت گسترش تعاملات و همکاری ها دانست.
گفتنی است، فرامرز خجیر عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت و حمید گودرزی مدیر پروژه های خاص نیز در این دیدار حضور داشتند.
همچنین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه از واحد ارائه خدمات بیمه ای مستقر در سازمان امور مالیاتی بازدید و با همکاران حوزه درمان به گفت و گو پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.