
مدیرعامل بیمه دی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی «بورس، بانک و بیمه» و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به روند رو به رشد دیجیتالسازی در صنعت بیمه، از ارتقای اپلیکیشن «دیدار» به یک سوپر اپلیکیشن با خدمات جامع بیمهای، درمانی و مالی خبر داد. وی همچنین از رشد فروش، توسعه زیرساختها، ارائه خدمات نوین پس از فروش و اجرای طرحهای اشتغالزا به عنوان محورهای راهبردی این شرکت در سال جدید نام برد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه تحول دیجیتال نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر برای صنعت بیمه است، افزود: ما در بیمه دی یکی از محورهای اصلی فعالیتمان را تحول دیجیتال قرار دادهایم. امروز بسیاری از فرآیندهای بیمهگری، ارزیابی ریسک، خسارت و پرداخت، در بستر اپلیکیشن “دیدار” به صورت هوشمند انجام میشود.
وی با اشاره به قابلیتهای جدید این سوپر اپلیکیشن، گفت: ارزیابی خسارت خودرو، خدمات دارویی، آزمایشگاهی و داروخانهای همگی به صورت دیجیتال و بدون مراجعه حضوری انجام میشود. همچنین، اپلیکیشن دیدار خدمات بانکی و سایر خدمات مورد نیاز کاربران را نیز پوشش میدهد.
استقبال چشمگیر از اپلیکیشن “دیدار”
مدیرعامل بیمه دی اظهار کرد: تعداد کاربران فعال اپلیکیشن دیدار از مرز ۷۲۰ هزار نفر عبور کرده است که این میزان نشان از استقبال گسترده و موفقیتآمیز بودن سیاست دیجیتالسازی بیمه دی دارد. همچنین در راستای تقویت شعبه دیجیتال، طی یک ماه گذشته بیش از ۱۳۰ هزار بیمهنامه از طریق این شعبه صادر شده است.
وی همچنین از اجرای جشنواره “عید تا عید” با همکاری رسانه ملی خبر داد و افزود: این جشنواره از عید قربان تا عید غدیر برگزار میشود و شرکتکنندگان با نصب اپلیکیشن دیدار و خرید بیمهنامه میتوانند در قرعهکشی جوایز نفیس شرکت کنند.
افزایش فروش و تمرکز بر پرتفوی باکیفیت
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به عملکرد دوماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ گفت: «در این مدت بیش از ۳۴ همت فروش داشتهایم که از کل درآمد سال گذشته که ۳۳ همت بود افزونتر است. این در حالی است که تمرکز ما نه صرفاً بر افزایش عددی پرتفوی، بلکه بر جذب پرتفوی باکیفیت و سودآور بر اساس محاسبات دقیق و اصول فنی است.
توسعه اشتغال و خدمات پس از فروش در اولویت
وی یکی دیگر از محورهای برنامهریزی بیمه دی را توسعه اشتغال از طریق بازاریابی دانست و گفت: تمام افراد میتوانند در چارچوب آییننامههای نمایندگان جنرال و بیمههای زندگی در برنامههای بازاریابی ما مشارکت کنند.
مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اهمیت خدمات پس از فروش، از اجرای طرح «دیآسا» خبر داد که طی آن ۲۰ خدمت رایگان به دارندگان بیمه بدنه خودرو ارائه میشود. وی افزود: این طرح در سراسر کشور با استقبال بالایی مواجه شده و یکی از گامهای جدی در راستای افزایش وفاداری مشتریان و بهبود تجربه خدمات پس از فروش است.
مدیرعامل بیمه دی در پایان تصریح کرد: شرکت بیمه دی در سال جاری با تمرکز بر سه محور اصلی شامل تحول دیجیتال، ارتقای توانگری مالی و افزایش بازده سرمایهگذاری، گامهای مهمی در توسعه زیرساختها، افزایش رضایت مشتریان و حرکت به سمت خدمات فناورمحور برداشته است. این اقدامات، علاوه بر تثبیت جایگاه بیمه دی در حوزه درمان، نویدبخش تحول جدی در مدل خردهفروشی و عرضه محصولات نوین بیمهای در آیندهای نزدیک است.