×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۴ خرداد , ۱۴۰۴

در گردهمایی کارکنان شعب بانک اقتصادنوین در استان‌های تهران، البرز و قم، مدیران ارشد این بانک با تأکید بر اهمیت تحول دیجیتال و افزایش رضایت مشتری، برنامه‌های راهبردی بانک را تشریح کردند.

کیوسک‌خبر ـ محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک اقتصادنوین، در این گردهمایی با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات، اظهار داشت: سطح کیفی خدمات به مشتریان حقیقی و حقوقی باید در بالاترین حد ممکن باشد، زیرا رضایت مشتریان مزیت رقابتی اصلی بانک اقتصادنوین است.
وی همچنین از توسعه خدمات دیجیتال و عرضه محصولات نوآورانه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بانکداری امروز با فناوری گره خورده و بانک اقتصادنوین نیز به‌زودی محصولات متنوع و دیجیتال خود را رونمایی خواهد کرد.
محسن زرندی‌مقدم، رئیس هیئت‌مدیره بانک، در ادامه این گردهمایی با تأکید بر شناخت مزیت‌های رقابتی و تکریم مشتری گفت: کارکنان باید بر چهار شاخص کلیدی تمرکز کنند: بودجه، مزیت رقابتی، تکریم مشتری و تحلیل رقبا. ارائه خدمات اثربخش و باکیفیت، بدون ورود به رقابت ناسالم در نرخ‌ها، باید در اولویت قرار گیرد.
محمدباقر محمدزاده، عضو هیئت‌مدیره بانک اقتصادنوین، نیز در این رویداد با اشاره به ساختار مالی شفاف بانک بیان کرد: بانک اقتصادنوین فاقد دارایی‌های منجمد و فعالیت بنگاه‌داری است. این شفافیت و سلامت عملکرد، ضریب اعتماد مشتریان به بانک را افزایش می‌دهد.
در پایان، حسن مونسان، معاون بانکداری خرد بانک اقتصادنوین، با تأکید بر نقش نیروی انسانی در ارتقای تجربه مشتری گفت: تفویض اختیار به شعب و اجرای برنامه‌های آموزشی هدفمند، منجر به توانمندسازی کارکنان و بهبود خدمات به مشتریان خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.