
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه اتکایی ایرانمعین در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اطلاع رسانی شفاف، به هنگام و مستند را از وظایف اصلی هر سازمان عنوان داشته و در عین حال رمز موفقیت کلیه تشکلها برشمرد.
در پیام اعظم هنردوست آمده است:
پاسخگویی شفاف و درست برخلاف برخی انتقادها، رفتاری شجاعانه در قبال مشتری و سهامدارانی است که بنا به دلایلی با آن سازمان همراه شده و در سود و زیان موجود سهیم هستند، به واقع ارائه اطلاعات درست و مبتنی بر واقعیت احترام به انتخاب آنهاست.
در این میان روابط عمومیها به عنوان تنها رابط سازمان و مخاطبان، نقش اساسی داشته و وظیفه خطیر اطلاع رسانی مسئولانه را بر دوش میکشند.
حلقه واسطی که به موازات تحولات ارتباطی و تغییر مناسبات اجتماعی لازم است حضوری حرفهای، پویا و اثربخش داشته و از فناوریهای نوین ارتباطی و رسانهای، در راستایی فرهنگ سازی و نوآوری بهره برد.
امروز صنعت بیمه برای شکوفایی نیاز به دو مولفه مهم نوآوری و فرهنگسازی مورد اشاره دارد که رفع خلاءهای موجود بی شک مسیر تعاملات جدید میان شرکتهای بیمهگر و بیمه گذاران را گشوده و ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت، افزایش ضریب نفوذ بیمه و به دنبال آن رونق فروش شرکتهای این حوزه از آن دست است.
در این فرصت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه تلاشگران عرصه روابط عمومی تبریک گفته و از خداوند متعال برای این عزیزان، موفقیت و سلامت مسألت مینمایم.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=266632