گروه : بانک و بیمه

گاهی تمام اعتماد و رضایت یک بیمهگذار ، در یک جمله رضایت خلاصه میشود و گاهی تمام تصویر یک سازمان ، نه در ترازنامه و گزارش عملکرد ، که در لحن یک خبر ، دقت یک پیام یا حتی سرعت پاسخدادن به یک کامنت نمایان میشود.
۲۷ اردیبهشت ماه فقط یک مناسبت تقویمی نیست ، بلکه یادآور نقش بیبدیل ارتباطات ، روابط عمومی ، رسانه ، گفتگو ، همدلی و شفافیت در مسیر رشد سازمانهاست ؛ بهویژه در صنعت بیمه که سرمایه اصلی آن ، اعتماد عمومی است.
در صنعت بیمه که محصول آن آرامش ، اطمینان و همراهی است ، این نقش بیش از هر زمان دیگری اهمیت مییابد.
روابطعمومیها با هوشمندی و تعهد ، این مفاهیم را به زبان مردم ترجمه کرده و زمینهساز ارتباطی انسانی ، شفاف و مؤثر میشوند و در این میان نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در این مسیر برجستهتر است. رسانههایی که نهتنها آیینه عملکرد ما هستند ، بلکه با تحلیلها و مطالبهگری حرفهای خود ، مسیر توسعه صنعت بیمه را روشنتر میسازند.
ضمن گرامیداشت این روز ، مراتب قدردانی خود را از همدلی و همراهی صادقانه اهالی رسانه با صنعت بیمه و تلاشهای ارزنده همکاران محترم روابطعمومی ابراز میدارم و توفیق روزافزون برای آنان آرزومندم.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=266461