گروه : بورس و بازارهای مالی

به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشتماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، امیرمرادی مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه تمدن، با انتشار پیامی، ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان حوزه ارتباطات، رسانه و روابط عمومی، نقش راهبردی این حوزه در توسعه سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و ارتقای برند شرکت ها را مورد تأکید قرار داد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، در متن این پیام آمده است:
در جهان امروز، ارتباطات دیگر صرفاً یک ابزار نیست؛ بلکه به عنوان یک زیرساخت حیاتی در فرآیند تصمیمسازی، حکمرانی مطلوب، توسعه پایدار و ارتقاء مشارکت اجتماعی نقشآفرینی میکند. روابط عمومی بهعنوان بازوی ارتباطی شرکت، نهتنها مسئولیت اطلاعرسانی شفاف و پاسخگویی به افکار عمومی را بر عهده دارد، بلکه نقشی بیبدیل در تبیین مأموریتها، تقویت تعاملات درونسازمانی و برونسازمانی، مدیریت بحران، و ترسیم چشمانداز نهادهای مالی ایفا مینماید.
در شرکت تأمین سرمایه تمدن، باور داریم که موفقیت و پایداری هر برند، مستلزم ارتباط مؤثر، شفاف و دو سویه با ذینفعان است. از اینرو، روابط عمومی را نهفقط یک واحد اجرایی، بلکه بهمثابه یک مرکز راهبردی میدانیم که در قلب تصمیمگیریهای کلان شرکت جای دارد.
این روز، فرصت مغتنمی است تا ضمن ارج نهادن به زحمات ارزشمند همکاران گرانقدرمان در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، از تلاشهای مستمر، حرفهای و مسئولانه آنان که همواره در خط مقدم تعاملات سازمانی و پاسخگویی به جامعه قرار دارند، قدردانی نمایم.
بیتردید، ارتقاء سطح دانش تخصصی، بهرهگیری از فناوریهای نوین ارتباطی و تعهد حرفهای همکاران روابط عمومی، پشتوانهای مستحکم برای دستیابی به اهداف راهبردی شرکت و نیز اعتمادآفرینی در سطح جامعه است. آینده روابط عمومی، آیندهای هوشمند، تعاملی و انسانی است و ما در تمدن، مصمم به تقویت این مسیر هستیم.
در پایان ،امیر مرادی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن با آرزوی توفیق روزافزون برای تمامی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشور، بار دیگر روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی متخصصان، پژوهشگران، روزنامهنگاران، مدیران و کارشناسان این عرصه تبریک گفت.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=266437