
شرکت بیمه دی با نگاهی نوآورانه به توسعه مهارتهای حرفهای کارکنان، کارگاهی آموزشی با عنوان «اتاق فرار هوش سیاه» برگزار کرد؛ رویدادی متفاوت که آموزش را با هیجان، بازی و تعامل تلفیق کرد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی، این کارگاه آموزشی که با حضور ۳۵ نفر از کارکنان و اعضای شبکه فروش در شعبه استان البرز برگزار شد، با هدف تقویت مهارتهایی نظیر حل مسئله، کار تیمی، مدیریت تعارض و مدیریت بحران طراحی شده بود.
کارگاه «اتاق فرار هوش سیاه» به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد شرکت و با بهرهگیری از روشهای نوین یادگیری مبتنی بر بازی برگزار شد. این رویکرد خلاقانه با شبیهسازی موقعیتهای چالشبرانگیز، فرصتی را فراهم کرد تا شرکتکنندگان در فضایی واقعیتر و پویا به تمرین مهارتهای کلیدی شغلی بپردازند.
اتاق فرار بهعنوان یکی از ابزارهای نوین آموزشی، با ایجاد تجربهای عملی و تعاملی، زمینه ارتقاء انگیزه، افزایش تعامل بین کارکنان و بهبود اثربخشی آموزش را فراهم میسازد. بیمه دی با اجرای چنین برنامههایی، گامی مؤثر در جهت توانمندسازی سرمایه انسانی و ارتقاء فرهنگ یادگیری سازمانی برداشته است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=265633