×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۴

معاون مدیرعامل در مشتریان بانکداری شخصی اعطای تسهیلات در ابزارهای غیرحضوری را عاملی مهم در کاهش بار عملیاتی شعب دانست و تاکید کرد: کاهش مراجعه غیرضروری مشتریان به شعب باعث فروش واقعی محصولات شده و تحقق متوازن اهداف را به همراه خواهد داشت.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از مدیریت امور روابط‌عمومی بانک تجارت، معاون مدیرعامل بانک تجارت در مشتریان بانکداری شخصی در وبینار یک‌روزه تبیین برنامه‌ها و انتظارات ۱۴۰۴ با بیان اینکه جذب منابع از طریق مشتریان حقیقی برای رشد بانک ضروری است اظهار داشت: انتظار می‌رود با مشارکت تمامی واحدها و همکاران با یکدیگر زمینه رشد بانک و افزایش سهم از بازار در سال جاری بیش از پیش میسر شود.
معاون مدیر عامل بانک تجارت در مشتریان بانکداری شخصی همچنین بر ضرورت اشراف تمامی همکاران بر محصولات و خدمات طراحی شده به خصوص خانواده نو تاکید کرد و یادآور شد: در خصوص طرح ممتاز تجارت هر شعبه می‌تواند با استفاده از همراه بانک افتتاح حساب در شعبه خود داشته باشد و نسبت به جذب منابع اقدام نماید. همچنین مشتریان جدید که در بانک تجارت حساب قبلی ندارند می‌توانند از مسیر اپلیکیشن باجت افتتاح حساب و تسهیلات مرتبط با طرح ممتاز را دریافت کنند.
عضو هیات عامل بانک تجارت با بیان اینکه استراتژی بانک تجارت با یک کلیک امسال باید محقق شود افزود: اعطای تسهیلات در همراه بانک و باجت می‌تواند بار عملیاتی را از شعب بگیرد و باید به گونه ای عمل کنیم که مراجعه غیر ضرور مشتریان به شعب بسیار کمتر شود و این موضوع باعث فروش واقعی محصولات شده و اهداف به صورت متوازن پیش خواهد رفت.
امیرحسین داودیان با بیان اینکه باید به سهم ۱۰ درصد از سهم پذیرش منابع ابزارهای پرداخت دست پیدا کنیم تاکید کرد: فعالیت‌ها و اهداف در حوزه کانال‌های غیرحضوری به‌خصوص حوزه ارائه محصولات و خدمات مرتبط با کسب‌وکار مشتریان با تلاش شعب باید بیشتر شود.
معاون مدیرعامل در مشتریان بانکداری شخصی تاکید کرد: تامین پایانه‌های فروشگاهی بهتر خواهد شد و محدودیت‌های آن در حال رفع شدن است و انتظار داریم تا سالانه ۱۵۰ هزار مشتری جدید در این حوزه بازاریابی شوند و حداکثر طی دو سال به سهم ۱۰ درصد از مبلغ پذیرش ابزارهای پرداخت دست یابیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک گسترده‌ترین شبکه خدمات اعتباری برای مشتریان فراهم خواهد شد اظهار داشت: در بخش تسهیلات تکلیفی از ابزار فراهم شده باید استفاده کرد تا حتى‌الامکان این تسهیلات به‌صورت ۱۰۰ درصدی غیرحضوری ارائه شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.