×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شاخص کل بورس تهران در آخرین روز مهر ۱۴۰۱ با ۱۲۱۹ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۰۸هزار۹۴۷ واحد قرار گرفت درحالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن عکس شاخص کل حرکت کرده و با رشدی ۴۰۰ واحدی به رقم ۳۷۸ هزار و ۹۹۵ واحد رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، در معاملات روز شنبه ۳۰ مهر ماه ۸۷ نماد با صف خرید و ۴۷ نماد با صف فروش مواجه شدند و بیشترین خروج پول حقیقی به سهام نوری اختصاص یافت.

پیشران های بورس تهران

در بازار امروز نماد شرکت‌های پالایش نفت تهران، نفت اصفهان و کشتیرانی جمهوری اسلامی بیشترین تاثیر افزایشی در شاخص کل بورس را داشتند اما در مقابل نمادهای معدنی گل‌گهر، چادرملو، فولاد مبارکه و پتروشیمی نوری بیشترین تاثیر کاهشی در شاخص بورس را داشتند.

وضعیت شاخص فرابورس ایران

شاخص کل فرابورس با بیش از یک واحد افزایش در رقم 17 هزار و 854 واحد ایستاد. در این بازارنمادهای پلیمر آریاساسول، پالایش نفت لاوان و بهمن دیزل بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت شیراز، داروسازی دانا و سنگ آهن گهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

ارزش دادوستد های بازار

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام  به ۱۸ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسید.ارزش معاملات خرد سهام نیز با افزایش به نسبت روز چهارشنبه به رقم ۲ هزار و ۹۶میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.