×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین در واکنش به اقدام کانادا در تحریم‌ برخی رسانه‌های ایرانی، خواستار همبستگی جهانی با رسانه‌های ایران شد.

به گزارش کیوسک خبر، غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین در واکنش به اقدام کانادا در تحریم برخی رسانه‌های ایرانی، خواستار همبستگی جهانی با رسانه‌های ایران شد.

وی تصمیم مقامات کانادایی در تحریم رسانه‌ها و خبرنگاران ایرانی به بهانه‌های واهی را تعجب برانگیز توصیف کرد و گفت: المیادین همبستگی عمیق خود را با تلویزیون ایران و خبرنگاران آن، با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های ایران و همه اعضای آنان اعلام می‌کند. المیادین اساساً تحریم را از هر نوعی رد می‌کند و آن را گزینه‌ای شکست خورده، متهورانه و بی‌فایده می‌داند. انتقام گرفتن از طریق تحریم، صرفاً بیان ضعف است نه قوت.

مدیر شبکه المیادین در ادامه با اشاره به رفتارهای اشتباه غربی‌ها با رسانه‌های روسی، از جمله حذف و سانسور آنها تاکید کرد: این گونه اقدامات با قواعد اولیه حرفه ای و رسانه‌ای در زمینه احترام به آزادی مطبوعات، در تناقض است، همچنان که تحریم‌های کنونی علیه رسانه‌های ایرانی نیز بی‌شک شکست خواهد خورد.

غسان بن جدو در ادامه از تعامل دو گانه غربی‌ها با مساله فلسطین بشدت انتقاد کرد و گفت: من معتقدم تعامل برخی کشورها و سازمان‌ها با رسانه‌های بین‌المللی، بر اساس استانداردهای دوگانه است که مانع نشر حقایق فلسطین شده و در نهایت اعتبار آنها را از بین می‌برد.

مدیر شبکه لبنانی المیادین در پایان خواستار همبستگی جهانی با رسانه‌های ایران شد و گفت: المیادین از رسانه‌های آزاده جهان درخواست می‌کند تا با همکاران رسانه‌ای در ایران ابراز همبستگی و بر رد سیاست‌های تحریم ظالمانه، تأکید کنند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، دولت کانادا اخیراً شش فرد و چهار نهاد ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریمی خود قرار داد. کنعانی سخنگوی وزارت خارجه نیز اخیراً درباره تحریم‌های کانادا علیه شماری از رسانه‌های ایرانی اعلام کرد: جنون تحریم آمریکا ویروسی شده و بسرعت به دوستانش منتقل می‌شود. کانادا به رفتارهای آپارتایدی عادت دارد. گورهای جمعی کودکان بومی این سرزمین، سند آن است! و اینک به آپارتاید رسانه‌ای روی آورده است. آنگاه که شعار رنگ می‌بازد و منطق ضعیف می‌شود، چاره‌ای جز توسل به زور و تحریم باقی نمی‌ماند. تحریم؛ زبان بین‌المللی آمریکا و متحدانش شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.