×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
از کاشت ۶۷ هزار نهال و درختچه تا احداث ۵۲۰ آلاچیق و مبلمان پارکی

در بازه زمانی اول طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۰ ، در پهنه شرقی تهران با کاشت ۶۷ هزار درختچه و نهال ، رنگ آمیزی ۱۰ هزار المان پارکی ۶۴ بوستان منطقه ۱۳ و گستردن ۵ هزار متر مربع فرش گل ، فضای طراوت و سرزندگی برای شهروندان ایجاد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه ضمن تشریح اقدامات خدمات شهری در بازه زمانی اول طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۰ گفت: عملیات رنگ آمیزی ۱۰ هزار و ۳۳۹ عدد از المان های پارکی ۶۴ بوستان منطقه ۱۳ به طول ۳۲ هزار متر اجرا و کلیه آلاچیق ها ، نرده ها ، لوازم ورزشی و نیمکت ها زیباسازی شد.
او افزود : ۵ هزار و ۳۳ متر مربع فرش گل با کاشت گل های بهاری در معابر و بزرگراه های منطقه گسترده و فضای بهاری برای شهروندان ایجاد کرد.
شهردار منطقه به کاشت نهال در خیابان پنجم نیروی هوایی، بوستان ورزش ، بززگراه امام علی (ع) ، خیابان سعدی، بزرگراه شهید یاسینی، بوستان پیروزی و بوستان جنگلی سرخه حصار اشاره کرد و افزود: اداره فضای سبز منطقه با این اقدام، بیش از ۱۲ هزار اصله نهال ها و ۵۵ هزار درختچه از نوع رز ، نسترن ، پیروکانتا به پوشش گیاهی منطقه افزوده شد.
او با بیان اینکه رنگ ، یکی از مهم ترین عناصری است که می تواند به سادگی و با هزینه ای کمتر از ساخت و ساز به تعریف فضاها، ایجاد تازگی و حس نشاط کمک کند اظهار داشت : در این راستا، آبنماهای بوستان های محدوده و… به مساحت ۴ هزار و ۳۷۵ متر مربع رنگ آمیزی و شستشو شدند تا طراوت و سرزندگی را در آغاز سال جدید به محدوده ببخشند.
به گفته شهردارمنطقه ۱۳ ، احداث ۵۲۰ عدد آلاچیق و مبلمان پارکی ، ۱۴ عدد فلاور باکس ، نصب و جانمایی آبخوری ، راه اندازی ۳ آبنما ، ۵۳ مورد رسیدگی، تجهیز و ایمن سازی زمین بازی کودکان و ۵۶۰ مورد رفع خاموشی و نصب روشنایی در بازه زمانی اول استقبال از بهار صورت گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.